برگزاری همایش صبح و نشاط در میدان آزادی

به مناسبت هفته تهران همایش ورزش همگانی «صبح و نشاط» در میدان آزادی با حضور شهردار منطقه ۹، مدیران و دوستداران سلامتی در میدان آزادی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید مصطفی موسوی شهردار منطقه۹ که در برنامه «صبح و نشاط » میدان آزادی شرکت کرده بود، گفت: افتتاح پروژه های توسعه محلی در بخش ورزشی که با بهره برداری از زمین چمن مجموعه ورزشی شهید خوراکیان انجام شد و همچنین برنامه های اجتماعی از جمله افتتاح نخستین مرکز توسعه و تسهیل کسب و کار و کار آفرینی اجتماعی از جمله برنامه هایی بود که به مناسبت هفته تهران انجام شد.

او با اشاره به شرایط خاص حاکم بر جامعه شهری به واسطه ویروس کرونا عنوان کرد: این روزها برنامه های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مبحث ورزش همگانی و حرفه ایی انجام می شود که شهرداری تهران در این راستا اقدامات مناسبی در ایجاد زیر ساخت های ورزشی در ایام کرونا انجام داده است.

شهردار منطقه۹ افزود: ایجاد زیر ساخت های دوچرخه سواری با تدبیر  شهردار تهران و تلاش هایی که در مناطق شهری در ایام کرونا انجام شده است، باعث ایجاد کمربند دوچرخه سواری در شهر تهران شده که در حال تکمیل شدن است.

موسوی ادامه داد و گفت: در منطقه۹ همکارانم در حوزه ترافیک و عمران در چند محور نسبت به ایجاد رینگ دوچرخه سواری فعال هستند که مورد استقبال اهالی شهروندی قرار گرفته است.

شهردار منطقه۹ تاکید کرد: جدای از اجرای برنامه های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی، مباحث آموزشی ورزشی در فضای مجازی برای انجام در فضای منزل به منظور سلامت شهروندان مد نظر بوده است.

برنامه «صبح و نشاط»با حضور ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی در میدان آزادی به روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت. این برنامه با مشارکت هیئت همگانی استان تهران، سازمان ورزش شهرداری تهران و شهرداری منطقه۹ در قالب خیابان ورزش برگزار شد.

۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 4989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =