پویش نامه کودکان به شهردار منطقه

اداره آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۹ به مناسبت هفته ملی کودک، طی فراخوانی از کودکان ۶ تا ۱۸ سال دعوت کرد تا هر کدام ایده هایی برای مدیریت بهتر شهر ارائه دهند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، علیرضا خامسیان سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: با هدف رشد اجتماعی کودکان و توانمندسازی آنها در فعالیتهای مدنی و حقوق شهروندی، پویشی با عنوان «نامه به شهردار» راه اندازی شده است.

او افزود: در این پویش کودکان می توانند مسائل و مشکلات محله و شهر خود را با شهردار منطقه به صورت مستقیم در میان بگذارند و  به نامه های آنان پاسخ داده خواهد شد.

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۹ با بیان اینکه این پویش از ابتدای مهرماه با هدف رشد اجتماعی کودکان و توانمندسازی آنها در فعالیتهای مدنی و حقوق شهروندی به اجرا در آمده است و تا پایان هفته ملی کودک ادامه خواهد داشت، گفت: این پویش در تمامی مقاطع دانش آموزی از دو طریق مدارس و سرای محلات برای پوشش تمام کودکان منطقه در حال اجرا می باشد.

خامسیان از شرکت کنندگان خواست انتظارات، مسائل، مشکلات و نیز ایده های خلاقانه خود را برای مدیریت بهتر شهر در قالب یک نامه صمیمانه در دفترهای مشق خود به شهردار منطقه مطرح و تصویر آن را به صورت آنلاین برای مدیران مدارس و سراهای محلات ارسال کنند.

او در خاتمه با بیان اینکه تمامی آثاری که در مسابقه شرکت کرده اند در بررسی و داوری قرار می‌گیرند، اضافه کرد: از برترین آثار در انتها ضمن پاسخ دهی شهردار منطقه در قالب نامه، در مراسمی قدردانی خواهد شد.

۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 5118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =