صرفه‌جویی ۱۱ میلیارد تومانی شهر سالم در سال ۱۳۹۸

مدیرکل منابع انسانی شهرداری تهران در دیدار با مدیرعامل شرکت شهر سالم اجرای طرح غربالگری کرونای کارکنان شهرداری تهران را در پایین بودن آمار ابتلا در این نهاد موثر دانست و از دست‌اندرکاران آن قدردانی کرد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، اسحاق بهادری مدیرکل منابع انسانی شهرداری تهران صبح  شنبه-۱۹ مهر- با حضور در ساختمان ستاد مرکزی شرکت شهر سالم با مدیرعامل و معاونان این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، بهادری با تسلیت ایام اربعین، به فعالیت‌های شرکت شهر سالم در مبارزه با کرونا اشاره و اظهار کرد: لازم است به خاطر انجام غربالگری کرونای کارکنان شهرداری تهران قدردانی ویژه‌ای از همه کارکنان شرکت شهر سالم داشته باشم.

او افزود: این طرح در زمانی انجام شد که نگرانی زیادی نسبت به رشد فزاینده آمار ابتلا به کرونا وجود داشت و با انجام آن بود که شهرداری تهران موفق شد ضمن انجام مسئولیت‌های سنگین خود، آمار ابتلای کارکنان را پایین نگه دارد که جا دارد از دست‌اندرکاران این طرح موفق، بسیار تشکر کنم.

همچنین حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم در سخنانی، تخصص‌گرایی و شایسته‌گرایی را از اولویت‌های شرکت شهر سالم دانست و عنوان کرد: در همین راستا بود که با بکارگیری کارشناسان متناسب با حوزه تخصصی مربوطه باعث شد تا بیش از ۱۱میلیارد تومان صرفه‌جویی در هزینه‌های سال گذشته به نفع شهرداری تهران بود.

او بر اهمیت چابک شدن برای موفقیت یک سازمان تاکید کرد و افزود: برخلاف ارتقاء محسوس تعداد خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده در سال‌های اخیر و افزایش مسئولیت‌ها در دوره کرونا، حجم نیروهای شرکت کاهش پیدا کرده است.

او در توضیح این مطلب با ارائه آماری از نیروهای قراردادی، پیمانکاری و پِرکیس فعال در مراکز شرکت شهر سالم گفت: تعداد کارکنان کنونی طرف قرارداد نسبت به سال ۹۶، بیش از ۵۰ نفر کاهش یافته و تا سقف ظرفیت قانونی شرکت، حدود یکصد نفر فاصله داریم. در ادامه این جلسه، هر کدام از معاونان به ارائه گزارشی از وضعیت واحد زیرمجموعه خود و مشکلات و موانع آن در حوزه منابع انسانی پرداختند.

۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
کد خبر: 5206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =