ورود نخستین گروه از ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس؛ ۲۴ روز آینده

شهر: نخستین گروه اتوبوس و مینی بوس از قرارداد «۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس» با شرکت ایران خودرو از ۲۴ روز آینده تحویل شهرداری تهران می‌شود. پیش پرداخت این قرارداد هفته گذشته به حساب شرکت ایران خودرو واریز شده است.

سیدمناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفتگو با شهر، با اشاره به قرارداد ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و ۱۳۰ دستگاه مینی بوس با شرکت ایران خودرو، گفت: پیش پرداخت این ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس، هفته گذشته به حساب شرکت ایران خودرو واریز شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، تحویل گروه نخست این ۲۵۰ دستگاه را از ۲۴ روز آینده اعلام کرد و افزود: طبق این قرارداد، یک ماه پس از واریز نخستین پیش پرداخت باید گروه اول اتوبوس و مینی بوس‌ها به شهرداری تحویل داده شود. مبلغ قرارداد ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس برابر با ۴۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش شهر، از مجموع ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دیزل با استاندارد یورو ۴ و مجهز به فیلتر دوده و ۲۰ دستگاه اتوبوس گاز سوز، با استاندارد یورو ۶ و ۱۳۰ دستگاه مینی‌بوس است. طبق این قرارداد ماه اول ۲۲ دستگاه‌، ماه دوم ۴۸ و ماه سوم و چهارم ۷۰ دستگاه و در ماه آخر ۴۰ به شهرداری تهران تحویل خواهد شد.

او همچنین با تاکید بر گشایش و بهره برداری ۱۲ ایستگاه مترو در شش ماهه دوم امسال، گفت: نخستین ایستگاه مترو (برج میلاد) در برنامه امسال، قرار بود مهر افتتاح شود که به علت نبود پله‌های برقی، بهره برداری از آن به تعویق افتاد. پله‌های برقی وارداتی هستند و همین سبب شد که حدود ۲۰ روز مشکلات گمرکی ایجاد شود اما درحال حاضر این مشکل رفع شده است.

خبرنگار: ملیکا هاشمی

۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 5414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =