رفع خلاف از ساخت و ساز غیر مجاز در بزرگراه آزادگان

شهرداری منطقه ۱۹ طی اقدام قانونی اقدام به رفع تخلف از یک واحد مسکونی غیر مجاز در محدوده حریم این ناحیه کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار این منطقه با بیان این خبر گفت: مالک این واحد با سوء استفاده از ایام تعطیلات اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز مسکونی در طبقه سوم ساختمان تجاری واقع در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان نرسیده به روستای مرتضی گرد کرده بود که طی پیگیری های قانونی و هماهنگی های صورت گرفته، در نهایت روز گذشته رفع خلاف شد.

در همین راستا برابر دستور قضایی صادره و تبصره ذیل ماده ۲ قانون نظارت بر گسترش شهر تهران و نیز با همکاری دادسرای بخش آفتاب، کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی، شهردار و عوامل شهرداری ناحیه کلیه دیوارهای احداثی این واحد غیر مجاز به طور کامل تخریب شد.

او افزود: طی این اقدام واحد های تجاری غیر مجاز در طبقه همکف نیز به منظور پیگیری های حقوقی لازم و تعیین تکلیف این واحدها با استفاده از نیوجرسی مسدود شد.

به گفته توکلی طی سنوات گذشته ساخت و سازهای غیر قانونی متعددی در روستای مرتضی گرد صورت گرفته که شهرداری منطقه به منظور صیانت از حریم شهر تهران اقدام به رفع تخلف از واحدهای غیر مجازکرده است.

توکلی با اشاره به نظارت های مستمر برای جلوگیری از هرگونه اقدام غیر قانونی در ساخت وساز در محدوده حریم بیان کرد:  با گزارش اعلام شده درخصوص بنای غیر مجاز واقع در بزرگراه آزادگان، طی چندین نوبت به مالک مراجعه و اخطارهای لازم ابلاغ شد که متاسفانه از سوی مالک مورد توجه قرار نگرفت.

۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 5457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =