وبینار تخصصی «بحران کرونا زیر سقف خانه ها» در منطقه ۲

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ گفت:همزمان با هفته ی ملی سلامت بانوان ایرانی، وبینار تخصصی " بحران کرونا زیر سقف خانه ها برگزار می شود.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، یوسف مزارعی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه با اعلام این خبرگفت:به مناسبت گرامیداشت «هفته ملی سلامت بانوان» برنامه های متنوع آموزشی ، مشاوره ای وسلامت محور، با در نظر گرفتن شرایط همه گیری کووید۱۹ و فاصله گذاری اجتماعی و با شعار«سلامت زنان در دوره کرونا» در منطقه ۲برگزار می شود.
او با اشاره به برگزاری وبینار تخصصی با موضوع بحران کرونا زیر سقف خانه ها گفت: در این وبینار موضوعاتی همچون  نقش زنان و روان شناسی مثبت نگر، و نقش زنان در گذر از بحران کوئید ۱۹ با حضور متخصصین و کارشناسان روانشناسی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
مزارعی  افزود: ارانه مشاوره رایگان به بانوان سرپرست خانوار و خانواده ی آنها ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در فضای مجازی، برگزاری کارگاه سلامت زنان و خانواده در دوره کرونا(مادر و کودک)، مشاوره فردی رایگان با محوریت سلامت زنان و خانواده در دوران کرونا در محل مجموعه شهربانو و با حفظ پروتکل های بهداشتی همچنین اکران بنرهای اطلاع رسانی در نقاط پرتردد منطقه جهت آگاهی بخشی به شهروندان، از دیگر اقدامات و برنامه های پیش بینی شده است.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری  منطقه ۲  گفت: ترویج رویکرد خود مراقبتی در بین زنان به منظور مراقبت از خود و خانواده در شرایط پاندمی کووید۱۹، حفظ سلامت جسمی و روحی و ایجاد شادابی و نشاط در میان بانوان،  بالابردن آمادگی جسمانی و غنی سازی اوقات فراغت بانوان شهروند در شرایط شیوع بیماری  را از اهداف برگزاری این برنامه ها است.

۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
کد خبر: 5502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =