روح تهران در نمایشگاه تهران از منظر هنرمندان به نمایش در آمد

سید آرش میلانی، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از نمایشگاه تهران از منظر هنر در خانه هنرمندان تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، آرش میلانی که با همراهی غلامحسین محمدی، رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به عنوان برگزار کننده این نمایشگاه این بازدید را انجام داد ، در جریان بازدید گفت: این نمایشگاه خیلی از جنبه های مختلف قابل تامل است و می تواند سنت حسنه ای در بحث هنر  را ذر تهران پایه گذاری کند.
او گفت: امروز بخش های مهمی از هویت شهر می تواند در چارچوب هنری به تصویر دربیاید در ذهن مردم نقش ببندد. هنرمندان می توانند نقش به سزایی در این تاثیرگذاری بعد از یکصد سال داشته باشند.
او به وجه دیگر این نمایشگاه از منظر انتقادی اشاره کرد و گفت: موضوع امنیت شهر برای زنان و ایمنی شهر و کودکان مسایلی بود که دو نمایشگاه به آن پرداخته شد که امیدواریم در سال های آینده نیز تکرار شود.
میلانی گفت: این نمایشگاه یک برش زمانی و مکانی در آثار داشت. تحول صد ساله در تهران که یادآوری می کند که پایتخت دارای یک روح است که باید حفظ شود در آثار وجود داشت. نباید اصالت تهران  را فراموش کنیم و باید به فضاهای شهری هویت بخش  ببخشیم.

این نمایشگاه از ۲۳ آبان تا ۴ آذر در  خانه هنرمندان تهران به همت مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار شده و شامل مجموعه کارگاههای هنری  شهرداری تهران در یک سال گذشته است که با رویکرد نگاه هنری به معضلات و موضوعات شهری تهران برپا شده است.

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
کد خبر: 6290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =