تفاهمنامه همکاری میان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و شهرداری تهران امضا شد 

شهر: تفاهمنامه‌ای در زمینه بهره‌مندی مدیریت شهر تهران از حریم هوایی شهر در  عملیات اطفا حریق در حریم و محدوده شهری تهران و استفاده از ظرفیت و توانمندی های سازمان های تابعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امضا شد.

به گزارش شهر، صبح امروز -سه شنبه آبان ۱۳۹۹-  تفاهمنامه‌ای در زمینه بهره‌مندی مدیریت شهر تهران از حریم هوایی شهر در  عملیات اطفا حریق در حریم و محدوده شهری تهران و استفاده از ظرفیت و توانمندی های سازمان های تابعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح میان این وزارتخانه و شهرداری تهران امضا شد. هدف از این تفاهمنامه استفاده از همه ظرفیت های دو طرف برای نجات و اطفای حریق، ارتقای تجهیزات و سامانه موجود در مدیریت شهری به خصوص سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران است.
این همکاری همچنین شامل برنامه‌ریزی و برگزاری پودمان های آموزشی و همایش‌های مشترک برای بالا بردن سطح آمادگی برای مقابله با بحران هاست.
برای اجرای این تفاهمنامه که به مدت پنج سال ادامه دارد، کمیته مشترکی تشکیل خواهد شد که مراحل اجرایی آن را عملیاتی کند و از امروز آغاز می شود.  
این تفاهمنامه در ساختمان وزارت دفاع به امضای پیروز حناچی شهردار تهران و امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رسید و تعدادی از چهره های لشکری و کشوری از جمله تعدادی از مقامات وزارت دفاع و همچنین مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، عبدالرضا گلپایگانی، معاون معماری و شهرسازی و مهدی داوری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران حضور داشتند بعد از امضای تفاهمنامه شهردار تهران و وزیر دفاع در یک جلسه داخلی و خصوصی بررسی موضوعات مشترک میان شهرداری تهران و وزارت دفاع در زمینه های مختلف پرداختند.

برای دیدن گزارش تصویری اینجا را کلیک کنید.

خبرنگار: اکبر بیاتی

۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
کد خبر: 6300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =