دورکاری کارکنان شهرداری در نیمه نخست آذرماه

معاون شهردار تهران از صدور بخشنامه کار از راه دور کارکنان شهرداری تهران با هدف قطع زنجیره بیماری کرونا و در راستای مصوبه ستادملی کرونا برای اعمال محدودیت های پویا در مقابله با این بیماری خبر داد. 

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، حامد مظاهریان با اعلام این خبر گفت: این بخشنامه با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت های پویا در مقابله با کرونا، رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، ایمنی و اعمال محدودیت های هوشمندانه و متناسب برای مقابله با اوج‌گیری شیوع ویروس کووید - ۱۹ و همچنین برای جاری سازی بخشنامه جدید سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شده است. 
به گفته مظاهریان، مدیران مربوطه باید در خصوص نحوه حضور کارکنان در نیمه نخست آذرماه ( از اول تا پانزدهم آذر ماه )، با رعایت نکات ذیل در خصوص حضور همکاران گرامی، برنامه ریزی و اقدام کنند.
او افزود: بر این اساس کارکنان شهرداری تهران به ویژه شاغلین در حوزه های مالی، منابع انسانی، فنی و عمرانی، برنامه ریزی و اجتماعی در طی زمان ذکر شده صرفاً به انجام خدمات از راه دور مجاز هستند. اما لازم است همکاران، به گونه ای برنامه ریزی کنند که در شرایط خاص و اعلام نیاز توسط بالاترین مقام هر واحد سازمانی، در اسرع وقت امکان حضور فیزیکی در محل کار را داشته باشند.
معاون شهردار تهران یادآور شد: همچنین شهرداران  مناطق 22گانه و موسسه فناوران شهر با هماهنگی حوزه معاونت شهرسازی و معماری و با حداکثر استفاده از ظرفیت های کار از راه دور، به گونه ای برنامه ریزی کنند که تمامی امور مربوط به مراجعات شهروندان از جمله خدمات شهرسازی، با اختلال مواجه نشود.
او اعلام کرد: واحد هایی که در قالب کارگروه های ستاد بحران با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران همکاری مستمر دارند در ایام فوق الذکر با نظر ستاد بحران در آماده باش خواهند بود. 
مظاهریان در خصوص واحدهای اجرایی و نظارتی خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، خدمات درمانی و سلامت، نگهبانی ، خدمات رسان و نیرو های شیفتی شهرداری تهران گفت: این نیروها با هماهنگی بالاترین مقام مسئول هر واحد سازمانی نسبت به ارائه خدمات اقدام خواهند کرد  به گونه ای که از بروز وقفه در انجام وظیفه در ارائه خدمت به شهروندان پیشگیری به عمل آید.
به گفته مظاهریان، تخطی از رعایت این بخشنامه، قابلیت پیگیری به عنوان تخلف اداری در مبادی نظارتی ذیربط را داشته و در صورت استمرار وضع موجود و احساس ضرورت، متعاقباً بخشنامه مورد لزوم تبیین و ابلاغ خواهد شد.

۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
کد خبر: 6371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =