حریق گسترده در غرفه‌های صنایع دستی شهرری

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق گسترده در غرفه‌های صنایع دستی شهرری خبر داد و گفت: اتصال سیم برق در یکی از غرفه‌ها سبب بروز این حادثه شده است.

به گزاؤش شهر جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره وقوع حادثه حریق در غرفه‌های صنایع دستی در شهرری اظهار داشت: این حادثه بامداد امروز در خیابان مدرس شهرری به وقوع پیوسته و غرفه‌های یک مرکز تولید و فروش مصنوعات و محصولات صنایع دستی به طور کامل طعمه حریق شد.

او افزود: دقایقی پس از اطلاع نیروهای آتش‌نشانی از طریق سامانه ۱۲۵، نیروهای ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند که ۱۲ باب غرفه به وسعت هر کدام ۱۵ متر دچار آسیب شده بود و ۸ باب از غرفه‌ها کامل شعله‌ور بود و خسارت ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی به علت حریق به همراه داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: سقف غرفه‌ها شیروانی بوده و به علت به هم پیوستگی غرفه‌ها حریق به سرعت میان غرفه‌ها منتقل شده که نیروهای آتش‌نشانی با اطفای حریق از گسترش بیشتر آتش‌سوزی جلوگیری کردند.

ملکی بیان کرد: به علت زمان وقوع حادثه در بامداد خوش‌بختانه کسی در محل به غیر از یک نگهبان حاضر نبوده لذا آتش سبب مصدومیت هیچ فردی در این حادثه نشده است.

به گزارش فارس، او گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه کارشناسان آتش نشانی، اتصال سیم برق در یکی از غرفه‌ها سبب بروز این حادثه شده است.

۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 6375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =