شیطان بازار همچنان تعطیل است

جمعه بازار خلازیل با تداوم نظارت عوامل شهرداری منطقه ١٩ و مسدود سازی ورودی ها همچنان تعطیل و خالی از بساط گستران است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ١٩، علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به گذشت بیش از سه هفته از آغاز طرح ضربتی جمع آوری بساط گستران جمعه بازار خلازیل و کنترل مستمر این روز بازار گفت: طی این فعالیت  ۱۱ نقطه ورودی به جمعه بازار با استفاده از۱۰۰ بشکه ترافیکی، کاشن تانک، علائم ترافیکی و نیوجرسی و همچنین استقرار ۲۰ خودروی پیکاپ شهرداری و یگان حفاظت، ۱۴ اکیپ گشت راهور، ۴ اکیپ گشت یگان حفاظت شهرداری و ۱۵۰ نیرو در محدوده بازارچه مسدود و به طور مستمر کنترل شده اند.

او ادامه داد: این طرح طی دوشب گذشته نیز (از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه لغایت ۲۱ روز جمعه) با حضور و مشارکت فعال نیروی انتظامی، راهور، کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو، یگان حفاظت شهرداری تهران و شورایاران محله شهید کاظمی اجرا شدو در نتیجه  نیز از  ورود بیش از ۳ هزار خودروی بساط گستر و خریداران به آن جلوگیری شد.

به منظور اطلاع رسانی درخصوص تعطیلی این جمعه بازار ضمن اکران بنر در ۱۲ نقطه قبل از ورودی بازارچه، بنرهایی نیز در نقاط مسدود شده از جمله راستگرد شهید کاظمی به شقایق غرب، عرشه پل سواره رو شقایق (شرق به غرب)، بزرگراه شهید کاظمی قبل از ورزشگاه، خیابان پیروز جنوبی تقاطع شقایق، بزرگراه آزادگان ورودی خلازیل مقابل پمپ بنزین، بزرگراه آزادگان راستگرد به شقایق و ... نصب شده است.

۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 6605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =