سامانه جامع پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی رونمایی شد

سه شنبه -۲۵ آذر ۱۳۹۹- از سامانه جامع پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی‌ها رونمایی شد. در حال حاضر بارکد دو بعدی این سامانه جامع در برخی از پایانه‌های بزرگ نصب شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت ونظارت بر سازمان تاکسیرانی شهر تهران؛ محمد روشنی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر تهران در مراسم روز حمل و نقل از  و رونمایی از سامانه جامع پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی‌ها، گفت: سال‌های گذشته مسافران تاکسی برای پرداخت الکترونیکی کرایه به اجبار ناچار به استفاده از سه اپلیکیشن توسعه یافته در این‌باره بوده‌اند که این امر باعث اعلام نارضایتی‌های زیادی از سوی شهروندان تهرانی شده بود.

روشنی گفت:‌ در حال حاضر بارکد دو بعدی این سامانه جامع در برخی از پایانه‌های بزرگ نصب شده و تا پایان سال اکثریت تاکسی‌های پایتخت را تحت پوشش قرار می دهد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه سامانه جامع پرداخت الکترونیک در شرایط شیوع بیماری کرونا و حذف کرایه نقدی تاثیرگذار است، ادامه داد: با استفاده از این سیستم، چهار بار در روز کرایه‌های واریزی در حساب های بانکی تاکسیرانان کارگزاری می شود.

۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 7066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =