۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
کد خبر: 7400

کارگاه ملاقات با خیابان/۲

نخستین کارگاه در ژانر عکاسی

توسط پایگاه میراث شهری و موزه خیابان ولیعصر (عج) انجام می شود
نخستین کارگاه در ژانر عکاسی

نخستین کارگاه در ژانر عکاسی شهری و با محورهای زندگی روزمره، عکاسی خیابانی، معماری و مناظر شهری، مستند اجتماعی، پرتره، مسائل زیست محیطی با عنوان «مجالی برای بیان عکاسانه‌ی خیابان ولیعصر» برگزار می شود.

به گزارش شهر، نخستین کارگاه ملاقات با خیابان در ژانر عکاسی شهری و با محورهای زندگی روزمره، عکاسی خیابانی، معماری و مناظر شهری، مستند اجتماعی، پرتره، مسائل زیست محیطی و هر آنچه که موضوع شهر باشد با عنوان «مجالی برای بیان عکاسانه‌ی خیابان ولیعصر» با راهبری بهنام صدیقی، تهمینه منزوی وهوفر حقیقی برگزار می شود.

با در نظر گرفتن فراگیری عکس در ابعاد مختلف حرفه‌ای، نیمه‌ حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای، این رسانه جایگاه بسیار مهمی برای بیان‌های شهری دارد. تنوع زندگی شهری، فرصت‌های کالبدی متفاوت، حیات اجتماعی، مناظر شهری و فرصت‌های دیگری از این دست بیش از هر بیان دیگری با بیان بصری عکس قابلیت ایجاد گفتگو را در حوزه‌ی شهر فراهم می‌آورد.

بر همین اساس، پایگاه میراث شهری خیابان ولیعصر، در ادامه مجموعه رویدادهای شهری خود، رسانه‌ی عکس را برای بیان ارزش‌های ملموس و ناملموس خیابان ولیعصر برگزیده است. خیابان ولیعصر که از مهمترین و پویاترین فضاهای عمومی شهر تهران و محلی برای تبلور ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و روانشناختی زندگی در این شهر است.

۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
کد خبر: 7400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =