کاشت ۲۲۰۰ اصله نهال در بوستان چیتگر

شهر: در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی و با هماهنگی شهرداری منطقه ۲۲، حدود ۲۲۰۰ اصله نهال توسط یکی از شرکت های فعال در این منطقه در ضلع شرقی بوستان چیتگر کاشته شد.

غلامحسین ادب، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ در این مراسم به خبرنگار شهر گفت: در راستای افزایش فضای سبز، یکی از شرکت های منطقه در قالب مسئولیت پذیری اجتماعی تصمیم گرفته در فضای پارک جنگلی چیتگر نسبت به کاشت دو هزار و ۲۰۰ اصله نهال به تناسب وضعیت اقلیمی بوستان جنگلی چیتگر اقدام کرد.

او با بیان اینکه شهرداری منطقه ۲۲ همواره به دنبال جذب مشارکت‌های اجتماعی به ویژه در موضوعات زیست محیطی است، افزود: امیدواریم با کمک همه ذینفعان مرتبط با محیط زیست در منطقه بتوانیم وضعیت این حوزه را بهبود بخشیم و این قبیل اقدامات را ادامه دهیم.

 به گفته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲، مسئولیت اجتماعی که سازمان‌های بزرگ و بنگاه‌های اقتصادی امروزه به عنوان یک وظیفه و مسئولیت به آن نگاه می‌کنند موضوعی با اهمیت است که با کمک این بنگاه‌ها می توان خدمات مناسب تری به شهروندان ارائه کرد.

حسین صادقی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۲۲ نیز به خبرنگار شهر گفت: بیش از دو هزار اصله نهال شامل توت، نرک سرو و کاج سازگار با آب و هوا و گونه های گیاهی چیتگر با حضور شهروندان و یکی از شرکت های فعال در منطقه در طرح اجرای کاشت نهال در قالب مسئولیت پذیری اجتماعی در بوستان جنگلی چیتگر کاشته شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۲۲ عنوان کرد: این اقدام در راستای ایجاد مشارکت شهروندی و ارتقای دانش کیفی و آشنایی بیشترشهروندان و همچنین به منظور افزایش بهره وری و ایجاد فضای سبز جهت کاهش آلاینده های جوی و افزایش سرانه فضای سبز انجام شده است.

کاشت ۵هزار نهال دیگر در بوستان جنگلی چیتگر در آینده

علیرضا تایل مدیرعامل شرکت جهاد بتن که مسئولیت تهیه و کاشت این نهال ها را عهده دار بود نیز در این مراسم در گفتگو با خبرنگار شهر بیان کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی بیش از دو هزار درخت به مردم منطقه تقدیم شد و این درختان به وسیله ۱۱۰ نفر از اعضای مجموعه کاشته شد. اقدامی که اولین گامی در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت بود و در ادامه این کار کاشت حدود پنج هزار نهال دیگر تا پایان امسال و سال آینده انجام خواهد شد.

گزارش تصویری این مراسم را اینجا ببینید.

خبرنگار: علی سی پی

۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 7427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =