۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کد خبر: 7597

پیروان مکتب سلیمانی‌

داود لطفی، شهردار منطقه ۱۷
پیروان مکتب سلیمانی‌

آحاد ملت ایران با فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار عالیقدر حاج قاسم سلیمانی و در حالی که جامعه ایران هنوز ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده را از یاد نبرده، یاد و خاطره این شهدا را زنده نگه داشتند تا نشان دهندکه زحمات کسانی که برای امنیت و اقتدار ایران تلاش و در نهایت جانفشانی کرده به هیچ عنوان از یاد رفتنی نیست.

تقارن سالگرد شهادت سردار رشید اسلام با چهلمین روز شهادت دانشمند بزرگ هسته ای فرصتی برای کوبیدن مشتی محکم بر دهان منافقین و مستکبرین است. این تقارن موید این نکته است که راه شهدا در ایران همچنان ادامه دارد و سربازان راه اسلام همواره آماده دفاع از ارزشهای ناب اسلامی هستند. این نشان می دهد که شهادت در خون ایرانی هاست و برای وجب به وجب خاک میهنمان آماده جانفشانی هستیم.

مردم دارالشهدای تهران که امتحان خود را در دوران دفاع مقدس با تقدیم بیش از چهار هزار شهید به وطن ثابت کردند در تمامی عرصه های ملی همواره آمادگی خود را نشان داده و حالا نیزدر پاسداشت شهدای راه حق پیشقراول بودند. در این میان درس گرفتن از راه و اندیشه دو شهیدی که در یک سال اخیر با ترور ناجوانمردانه به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسیدند ثابت خواهد کرد که دشمن بیش از گذشته ناامید و عصبانی است و حتی با وجود تحریم های ناجوانمردانه نتوانسته راه به جایی ببرد تا از پشت خنجر زده و با ترور شاید وقفه ای در مسیر پیشرفت ایران ایجاد کند که البته به قول معروف کور خوانده است. سردار سلیمانی افتخارش این بود که کارش را برای رضای خدا انجام می داد به طوری که اثر وجودش در دل همه مظلومان و ظلم ستیزان رسوخ پیدا کرده است و همه مردم از شنیدن شهادت سردار سلیمانی ابراز ناراحتی کردند.

باید ثابت کنیم که راه شهید سلیمانی ادامه دارد و در این راستا می توانیم منش او را سرلوحه کار خود قرار دهیم.اگر ما در شهرداری برای رضای خدا کار کنیم قطعا رضایت شهروندان نیز جلب می شود. باید بدانیم که هر اقدامی در راستای بهبود زندگی مردم و کمک به رفاه آنها گام برداشتن در راه شهداست.اگر امثال شهید سلیمانی و فخری زاده در راه امنیت این مرز و بوم جان خود را فدا کردند ما نیز وظیفه داریم در تمامی حوزه های شهری با دقت بر امور رصد کرده تا به آسایش مردم خدشه ای وارد نشود. این شهدا از هیچ سرمایه و پشتوانه سیاسی برای حضور و موفقیت خود بهره ای نگرفتند بلکه با توکل به خداوند بزرگ ، مسئولیت پذیری ، رشادت و ایثار ، خود را به پشتوانه ای استوار و سرمایه ای سترگ برای ایران و اسلام تبدیل کردند. سردمداران متجاوز آمریکا هم باید بدانند که با این ترورها خسارت بار خشم و نفرت نسبت به خود را تشدید کرده اند و با این اقدامات خدشه ای به اقتدار ایران وارد نشده و ملت همیشه بیدار با قدرت بیشتر در راه پیشبرد اهداف خود قدم بر می دارند.
 

۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کد خبر: 7597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =