۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 760

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران:

کاهش نارضایتی شهروندان رویکرد جدید سازمان ورزش است

پیش از این، بیشترین اعتراضات ۱۳۷ و ۱۸۸۸ درباره مجموعه های ورزشی شهرداری بوده که با رویکرد مدیریت شهری دوره جدید در حال تغییر است
کاهش نارضایتی شهروندان رویکرد جدید سازمان ورزش است

شهر: یکی از بیشترین میزان اعتراضات در سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ درباره مجموعه های ورزشی شهرداری تهران است که بر اساس برنامه ریزی شهرداری در دوره جدید قرار است نارضایتی مردم در این بخش کاهش پیدا کند.

به گزارش شهر، محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در همایش آموزشی توجیهی فعالیت های ورزشی با عنوان «ورزش از نو»  با بیان اینکه شهرداری در بین همه دستگاه  های کشور بیشترین میزان خدمت روزانه به مردم را دارد، گفت: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی دوره موفقی را در مبارزه با کرونا پشت سر گذاشته و میزان بی اعتمادی  مردم به دولت، نهادهای عمومی و شهرداری به صورت مداوم کمتر شده است.

او افزود: مسأله جدی که در  زمینه ورزش وجود دارد ایجاد نشاط در کنار سلامتی است. در شرایطی که قرار است مردم بعد از سه ماه و  نیم تحت مراقبت و در شرایط کرونایی برای ورزش در مجموعه های ورزشی از خانه بیرون بیایند انتظار دارند که این مراقبت در این مجموعه های ورزشی نیز انجام شود.

جوادی یگانه با اشاره به افزایش ۱۴ تا ۱۶ درصدی تنش ها در دوران قرنطینه خانگی در خانواده ها، ادامه داد: از آنجا که مردم در دوران حضور در خانه سرگرمی های لازم را نداشتند در دوره بازگشایی مجموعه های ورزشی و حضور در این مجموعه ها نیاز به مراقبت بیشتر، خوش رفتاری ، گفتگو، اقناع و روی گشاده در برخوردها دارند.

او  با اشاره به اینکه مردم در همه امور و حوزه ها اصل هستند، یادآور شد: مجموعه فعالیت های ورزشی‌ در سازمان ورزش و سطح مناطق ۲۲گانه با عنوان « ورزش از نو» باید در بین مردم دیده شود تا اعتماد مردم جلب شده و با تغییراتی که انجام می شود رضایت خاطر مردم فراهم شود.

در این مراسم مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری و مدیران ورزش مناطق و مجموعه های ورزشی نیز حضور دارند.

خبرنگار: علی سی پی

۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =