سردار محمد: رویکرد ضد شهرفروشی شهرداری نیازمند حمایت حداکثری دولت است

شهر: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با قدردانی از رویکرد فنی و منطقی شهرداری به موضوعات شهری گفت: اجرای چنین مدلی در شهرداری بر اساس منطق و رفاه شهروندان، همکاری حداکثری دولت را می طلبد.

به گزارش خبرنگار شهر، سردار سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در مراسم آغاز عملیات اجرایی شارباغ و بهره‌برداری از فاز ۲ بزرگراه  شهید نجفی رستگار با اشاره به حاکم بودن فضای همدلی بین شهرداری و قرارگاه خاتم گفت: رویکرد شهرداری تهران در این دوره این است که با یک دید فنی و منطقی به موضوعات نگاه می کند و از رویکردهای گذشته مانند شهرفروشی و فروش فضاهای سبز که آسیب زیادی به شهر زد فاصله گرفتند و رویکرد جددیدی را اتخاذ کردند که حتی برای این رویکرد به دلیل محدود شدن منابع شهرداری تحت فشار نیز قرار گرفتند.
او با تاکید بر اینکه اجرای چنین مدلی در شهرداری بر اساس منطق و رفاه شهروندان، همکاری حداکثری دولت را می طلبد، یادآور شد: احساس این است که فضای همکاری آن طور که باید و در جهت حمایت از این منطق وجود ندارد و این نگرانی وجود دارد که اگر حمایت وجود داشته نباشد، فضای شهرفروشی، تراکم فروشی، هولوگرام و موضوعاتی که قبلا گریبانگیر تهران بود مجددا مشکلاتی را برای شهر به وجود آورد.
سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: این روزها موفق شده‌ایم یک پروژه دیگر را برای مردم تهران اجرایی سازیم. در یک ماه گذشته پروژه‌های دیگری از جمله افتتاح ایستگاه برج میلاد و پارک هرندی را داشتیم. 

او درباره پروژه آزادراه کنارگذر جنوب‌غرب تهران با بیان اینکه ۷۰ درصد سهم این پروژه با قرارگاه خاتم‌الانبیاء و ۳۰ درصد سهم توسط وزارت راه و شهرسازی تأمین شده که به زودی به بهره‌ برداری می رسد، گفت: ‌این پروژه از آبیک عبور می‌کند و در سه راه چرمشهر به جاده گرمسار می‌رود که خوشبختانه این پروژه آماده بهره‌برداری است و در کاهش بار ترافیکی شرق به غرب حائز اهمیت است.

خبرنگار: علی سی پی

۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
کد خبر: 7758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =