تعیین تکلیف ۲۰ گود پرخطر شمال شرق تهران

شهر: سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۴ از وجود ۲۰ گود پر خطر در محدوده این منطقه خبر داد که ۱۵ گود پرخطر رها شده و پنج گود پرخطر فعال هستند و به زودی  نسبت به ایمن سازی آنها اقدام خواهد شد.

نادر کرمی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۴ در گفتگو با خبرنگار شهر گفت: به منظور حفظ جان شهروندان و افزایش ایمنی تردد عابران پیاده و ساختمان های پیرامون، به زودی نسبت به تعیین تکلیف گودهای رها شده که مدت زیادی از گودبرداری آن ها گذشته است با روند مراحل قانونی اقدام خواهد شد.

او افزود: در مجموع حدود ۲۰ گود پر خطر در محدوده منطقه ۴ وجود دارد که ۱۵ گود پرخطر رها شده و پنج گود پرخطر فعال هستند که  برخی از آنها چندسالی است با وجود اتمام مهلت عملیات ساختمانی به دلیل پیگیری نکردن مالک رها شده اند.

کرمی با اشاره  به مصوبات شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر رفع خطر و تعیین تکلیف گودها توسط مالکان آنها عنوان کرد: با پیگیری های شهردار تهران نسبت به ایمن سازی و رفع خطر این گودها طبق بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها اقدام خواهد شد.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه ۴ ادامه داد: از مجموع گودهای پر خطر فعال و رها شده این منطقه ، هفت گود پرخطر با اتمام مهلت عملیات ساختمانی و پیگیری نکردن مالک روبرو هستند و مابقی بلاتکلیف و رهاشده که در دست رسیدگی صدور اخطار به مالکان قرار دارند.

او همچنین از وجود چهار ابنیه نا ایمن و پرخطر در این منطقه خبر داد و گفت: سه ساختمان مسکونی به همراه یک مجتمع تجاری نا ایمن در محدوده منطقه ۴ شناسایی شده است که با همکاری سازمان آتش نشانی نسبت به ایمن سازی آن ها اقدام خواهد شد.

خبرنگار: علی سی پی

۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 7780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =