امضای تفاهم نامه فیمابین شهرداری منطقه ۱۵ با معاونت اجتماعی شهرداری تهران

وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۱۵ با همراهی معاونین و شهرداران نواحی هفتگانه منطقه ،از قسمتهای مختلف نمایشگاهی برج میلاد با محوریت رویداد تهران ۱۴۰۰ بازدید کردند.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، شهردار منطقه و مدیران شهری منطقه ضمن بازدید از رویداد تهران ۱۴۰۰ که به مناسبت پایان سده و به پیشنهاد شورای اسلامی شهر و محوریت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در اسفندماه برگزار خواهد شد، نقطه نظرات خود را تبیین و در پایان این بازدید نیز تفاهم نامه همکاری بین  وحیدرضا محمدی شهردار منطقه و معاونت اجتماعی شهرداری تهران به امضاء رسید.

این نمایشگاه در راستای تبیین ویژگی های مدنظر این رویداد با حضور مدیران شهری تهران و با هدف نمایش نماد آئینه وار تهران برگزار می شود تا هویت بصری تهران ، پروژه های متعدد و طراحی رویدادهای ویژه تهران ۱۴۰۰ را معرفی کند.

محمدی در حاشیه این بازدید گفت: با عنایت به تدابیر شهردار محترم تهران مبنی بر بهره مندی از فرصت ۱۴۰۰ برای  برنامه ریزی آینده تهران، این رویداد از ایده "تهران شهری برای همه" گرفته شده تا  با رعایت اصول عدالت در شهر، دیده شدن، مشارکت برابر، ایجاد نشاط و احساس کارآمدی به نتیجه برسد.

او افزود: هدف اصلی این رویداد احیای مفهوم شهروندی، تحقق عدالت اجتماعی و افزایش ارتباطات اجتماعی است تا کیفیت زندگی و امید و همبستگی اجتماعی در آینده ارتقا یابد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه در برنامه ریزی برای تهران بر رویکرد اجتماعی تاکید ویژه ای شده است، افزود: توسعه محلی و افزایش مشارکت شهروندان در اداره و حل مشکلات از جمله راهکارهاست.

۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
کد خبر: 8134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =