۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
کد خبر: 8646

بازدید مدیرعامل سازمان ورزش از بهشت زهرا

بهشت زهرا(س) در قیاس با سایر کشورها در بحران کرونا موفق تر عمل کرد
بازدید مدیرعامل سازمان ورزش از بهشت زهرا

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران مدیریت اجساد را در شرایط بحران کرونا در کلان شهر تهران موفقیت آمیز و از افتخارات شهرداری تهران دانست و گفت: مدیریت سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا با در نظر گرفتن همه جوانب و با استفاده از تجربیات گذشته به خوبی توانست این بحران بی سابقه و غافلگیرکننده را مدیریت کند و در قیاس با سایر کشورهای جهان موفق تر عمل کرد و انصافا درخشید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا، امیر محسنی در جمع پرسنل سالن های تطهیر سازمان بهشت زهرا(س) گفت: مدیریت در شرایط بحرانی کرونا  بسیار پیچیده و دشوار است و تا کسی در این شرایط کار نکرده باشد متوجه اهمیت موضوع نمی شود.  
 امیر محسنی به همراه سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و جمعی از پیشکسوتان ورزشی کشور و مدیران شهری در روز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ با حضور در جمع پرسنل سالن های تطهیر سازمان بهشت زهرا(س) ضمن تکریم و تقدیر از خدمات یکساله این عزیزان در بحران کرونا با آنان گفت و گو کردند.

 امیر محسنی گفت: در زمانی که زلزله بم اتفاق افتاد من در رفسنجان مسئولیتی داشتم و آن شرایط سخت و دشوار را کاملا به یاد دارم. مدیریت در چنین شرایطی پیچیدگی های خودش را دارد و شما لازم است که در لحظه تصمیماتی به موقع و با کمترین درصد خطا را اتخاذ کنید.

 محسنی افزود: در شرایط همه گیری کرونا ترس و نگرانی در میان شهروندان جامعه بسیار بالا رفت و مصداق آن نیز خالی شدن اماکن ورزشی و فرهنگی است که با آن مواجه هستیم. این سختی ها در بهشت زهرا(س) چند برابر است و همکاران ما در مجموعه آرامستان بهشت زهرا(س) در پیکان مواجه با این ویروس هستند و خطر کار در این مکان به مراتب بالاتر است.

 امیر محسنی ادامه داد: در کنار کادر درمان بیشترین فشار و دغدغه را مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) دارند و با عشق، ایثار و ازخودگذشتگی که در وجود این عزیزان موج میزند توانستند باعث افتخار آفرینی در حوزه مدیریت بحران در کشور شوند و در میان کشورهای دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به این مطلب که همکاران سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا با جان خود بازی کردند و در صف اول مبارزه با این ویروس قرار دارند، گفت: این خدمات رسانی و تکریم شهروندان به بهترین شکل ممکن و با بیشترین رضایتمندی برای کل مجموعه شهرداری تهران قابل افتخار است.

در ابتدای این دیدار سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) گزارش کاملی در مورد نحوه خدمات رسانی و تکریم خانواده های داغدار و همچنین اقدامات یکساله صورت گرفته و مدیریت بحران کرونا در سازمان بهشت زهرا(س) را ارائه کرد و بر ترویج و توسعه امر ورزش در بین پرسنل سازمان و تجهیز امکانات ورزشی در بهشت زهرا(س) با توجه به شرایط ویژه کاری این عزیزان و ارائه خدمات ورزشی، ارتقاء سطح تندرستی و روحیه ورزشی در بین پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) تاکید کرد و از همراهی سازمان ورزش شهرداری تهران در این خصوص تقدیر کرد.

۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
کد خبر: 8646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =