هوشمندسازی ارزشمندتر از ساخت پل و اتوبان است

شهر: اقداماتی مانند رونمایی از پروژه های امروز باید با خلاقیت و به گونه ای برای مردم تبیین شود تا مشخص شود که ارزش این پروژه ها چندین برابر ساخت پل ها شاهراه ها و اتوبان ها است چرا که در عین صرفه جویی در وقت و هزینه، خدمات قابل دسترسی به شهروندان می دهد.

به گزارش خبرنگار شهر، ناهید خداکرمی، رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران در آیین رونمایی از پروژه های هوشمند شهرداری تهران با ارزشمند خواندن این پروژه ها گفت: اقداماتی مانند رونمایی از پروژه های امروز باید با خلاقیت و به گونه ای برای مردم تبیین شود تا مشخص شود که ارزش این پروژه ها چندین برابر ساخت پل ها، شاهراه ها و اتوبون ها است چرا که در عین صرفه جویی در وقت و هزینه، خدمات قابل دسترسی به شهروندان می دهد.

او افزود: در ابتدای این دوره از مدیریت شهری فریاد شهروندان از فساد نهادینه شده در دوره های پیشین شهرداری بلند بود و این اقدامات برای کاهش فساد موثر است، هر چند زمان می برد تا به شهرداری شیشه ای برسیم، اما گامهایی که سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران برداشته، می تواند به خواسته شهروندان مبنی بر مبارزه با فساد، جامه عمل بپوشاند.

خداکرمی با تاکید بر اینکه در شهر هوشمند باید داده ها برای مدیریت بهینه در اداره شهر خوب تبیین شوند، ادامه داد: در بحث سامانه الکترونیک سلامت نیز انتظار این است که این کندی سرعت بیشتری بگیرد و حداکثر تا مرداد ماه نسخه الکترونیک را داشته باشیم. این سامانه مختص کارکنان و خانواده شهرداری است. امیدواریم نسخه الکترونیک سامانه سلامت با همکاری فاوا و شهر سالم  هر چه سریعتر عملیاتی شود از اطلاعات سلامت کارکنان آگاه شویم و کیفیت زندگی آنها ارتقا پیدا کند.

افزایش سرعت و کیفیت خدمات با استفاده از سامانه الکترونیک سلامت

حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم نیز در این مراسم با بیان اینکه از گذشته در بحث فناوری اطلاعات شهر سالم مشکلات نرم افزاری وجود داشت و ورود و استفاده از سامانه های دیجیتال می توانست سبب ارائه خدمات مناسبتری به شهروندان شود، عنوان کرد: سامانه الکترونیک سلامت می تواند سرعت و کیفیت خدمات را افزایش و کاهش هزینه ها و دسترسی بیشتر را در پی داشته باشد.

خبرنگار: علی سی پی

۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
کد خبر: 8699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =