شهردار منطقه۸ از ایستگاههای مترو بازدید کرد

در ادامه پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو، بازدید میدانی مسعود رنجبریان شهردار منطقه۸ با دوچرخه از محله دردشت و خیابان شهید مدنی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۸، مسعود رنجبریان شهردار منطقه با همراهی معاونین خود در قالب پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو صبح امروز با دوچرخه از محله دردشت و ایستگاه مترو فدک در محدوده خیابان شهید مدنی بازدید کرد.

‎شهردار منطقه۸ در این بازدید گفت: پویش سه شنبه های بدون خودرو، نمادی برای آغاز یک حرکت و تغییر نگاه در شهر تهران برای استفاده از دوچرخه به عنوان یک مد حمل و نقلی پاک است و یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش آلودگی هوا و ترافیک در کلانشهر تهران محسوب می شود.

‎رنجبریان در این بازدید ضمن حمایت از توسعه حمل و نقل پاک، مسائل مربوط به حوزه شهری و نحوه خدمت رسانی به شهروندان منطقه را مورد بررسی قرار داد.

‎شهردار منطقه۸ همچنین از ایستگاه مترو فدک (فضای داخلی مترو ) ،احداث توقفگاه اضطراری وسایل نقلیه، ایستگاه تاکسی خط دردشت، نحوه آبرسانی درختان خیابان دردشت، سرعت‌گیرهای خیابان گلبرگ و زمین چمن شهید جوانمردی با هدف تجهیز و احداث زمین اسکیت در قسمت غربی آن، بازدید کرد.

۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
کد خبر: 8955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =