۱۶ کیلومتر مسیر دوچرخه در منطقه ۱۶ تکمیل می شود

شهر: ۱۱۰ پروژه شهری در حوزه های مختلف با حضور شهردار تهران و سخنگوی دولت در منطقه ۱۶ به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار شهر، پیمان پورنصر، شهردار منطقه ۱۶ در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های مدیریت شهری منطقه ۱۶ گفت: از اواخر سال گذشته تمرکز بر روی پروژه‌های محله محور بود.

او با بیان اینکه منطقه ۱۶ با وجود مشکلات اقتصادی افزایش ۷۶ درصدی اعتبارات در حوزه عمرانی نسبت به سال ۹۸ داشت، افزود: از ابتدای سال ۹۹ در نوبت‌های مختلف ۷۰ پروژه به بهره‌برداری رسیده که از جمله آنها می توان به از پروژه‌هایی مانند اصلاح هندسی بزرگراه بعثت و حل گره ترافیکی این محور، احداث پایانه تاکسیرانی شوش در کنار متروی شوش و ایجاد ۱۰ کیلومتر مسیر دوچرخه که تا پایان سال به ۱۶ کیلومتر افزایش پیدا می‌کند، اشاره کرد.

پور نصر ادامه داد: همچنین احداث نیروگاه خورشیدی ۱۵ کیلو واتی، تجهیز ۳۹ پارک منطقه به ۱۴۱ دستگاه آبگرمکن خورشیدی و بازسازی پله های گود سیدالشهدا از جمله پروژه های مهم زیست محیطی منطقه است.

شهردار منطقه ۱۶ عنوان کرد: تکمیل و بازسازی ۱۵ زمین چمن مصنوعی، احداث اولین آکادمی فوتبال بانوان، پاتوق های محله های جوادیه و ضربعلیزاده، احداث موزه محلات در ملکی متروکه که به مأمن معتادین تبدیل شده بود، احداث پایانه تاکسیرانی رضویه جهت ساماندهی حمل و نقل عمومی محدوده تقویت و تکمیل مجموعه ورزشی شهدای گمنام در محله باغ آذری از دیگر پروژه های بهره برداری شده در ماه‌های اخیر است.

او منطقه ۱۶ را خاستگاه مشاهیر و مفاخر برشمرد و یادآور شد: برای معرفی مشاهیر منطقه نرم افزاری تعریف شده تا از طریق کیو آر کد این معرفی انجام شود.

شهردار منطقه ۱۶ با اشاره به افتتاح ۱۱۰ پروژه در حوزه های مختلف گفت: احداث سالن ورزشی شهید نجفی با تملک ۱۱ پلاک و احداث آکادمی فوتبال میثاق با مشارکت خیرین در محله باغ آذری از دیگر اقدامات مهم است.

پورنصر در ادامه با بیان اینکه اتفاق خوبی که در منطقه ۱۶ رخ داده این است که منطقه موفق به کاهش زمان صدور پروانه و گواهی ساختمان به ۵۴ روز شده است و از این حیث رتبه اول را در مناطق داریم. تهران داریم. همچنین در بحث زمان پاسخگویی و میزان رضایتمندی شهروندان در دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ از میزان رضایت ۹۰ درصدی در سال ۹۸ به میزان ۹۹/۸ درصدی در بهمن سال ۹۹ رسیدیم.ا

در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های مدیریت شهری منطقه ۱۶، پیروز حناچی، شهردار تهران، علی ربیعی، سخنگوی دولت، پیمان پورنصر، شهردار منطقه ۱۶ و جمعی از مشاهیر و مفاخر این منطقه حضور داشتند.

خبرنگار: علی سی پی

۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
کد خبر: 8966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =