۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 8992
مصوبات زمین مانده موتور سیکلت فرسوده یکی از عوامل آلودگی هوای پایتخت

یکی از مهمترین مصوبات زمین مانده، از رده خارج کردن موتور سیکلت های فرسوده است و به گواه صحبت یکی از اعضای انجمن اسقاط حتی یک دستگاه موتور سیکلت هم از رده خارج نشده است و این جای تاسف دارد.

نزدیک به ۲ میلیون ۴۰۰ هزار دستگاه موتور سیکلت شماره گذاری شده در تهران به سن فرسودگی می رسد و اگر امروز اقدامی برای آن ها انجام ندهیم این آمار در سال های آینده نیز افزایشی خواهد بود و دیگران نیز هیچ اقدامی انجام نمی دهند و  لازم است به این نکته کنیم که تا به امروز هیچ راکب موتور سیکلت برای اسقاط موتور سیکلت فرسوده خود اقدام نکرده است.

به ازای هر دستگاه خودرو ۷ دستگاه موتور سیکلت تولید شده است و بر اساس قوانین موجود تولید هر دستگاه موتور سیکلت بنزینی لازم است یک دستگاه موتور سیکلت فرسوده از رده خارج شود.

بر اساس آخرین آمار های اعلام شده از سوی مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو های شهر تهران تا به امروز زیر یکصد دستگاه موتور سیکلت برای دریافت معاینه فنی اقدام کردند.

یکی از مهمترین مصوبات زمین مانده از رده خارج کردن موتور سیکلت های فرسوده است و به گواه صحبت یکی از اعضای انجمن اسقاط حتی یک دستگاه موتور سیکلت هم اسقاط نشده است و این جای تاسف دارد.

۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 8992

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =