پیام نوروزی شهردار تهران

شهر: شهردار تهران به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۰ پیامی در فضای مجازی منتشر و در بخشی از آن ابراز امیدواری کرد که به عنوان نماینده منتخبین شهروندان بتواند در سال پیش رو توفیق بیشتری در کسب رضایت شهروندان تهرانی داشته ‌باشد.

به گزارش خبرنگار شهر، در پیام پیروز حناچی شهردار تهران آمده است: «یا مقلب القلوب و الابصار . یا مدبرالیل و النهار . یا محول الحول و الاحوال . حول حالنا الی احسن الحال

سالی که گذشت، هم برای مردم جهان و هم برای مردم ایران، سالی دشوار، تلخ و پر از نگرانی بود. مردم در اقصی نقاط جهان، با نگرانی و اضطراب، نظاره‌گر سرنوشت بیماری کووید۱۹ بودند، برخی با آن درگیر شدند و برخی دیگر عزیزانشان را از دست دادند.

ما ایرانیان، به واسطه مواجهه با تحریم‌های ظالمانه وجنگ تمام عیار اقتصادی تحمیل شده از سوی دشمنان ملت ایران، دشواری‌های اقتصادی و بهداشتی مضاعفی را تجربه کردیم. اما به رغم همه دشواری‌ها آحاد مردم کنار هم ماندند و صحنه‌های ماندگاری از گذشت و ایثار و فداکاری را خلق کردند. بی‌شک نخستین قهرمانان این سال سخت، کادر درمان فداکار ما بودند. کمترین وظیفه همه ما قدردانی از زحمات و جانفشانی‌های آنهاست.

من در پایان این سال سخت، بر خود لازم می‌دانم با همه کسانی که در این سال، عزیزان خود را از دست دادند یا متحمل صدمه و دشواری شدند، ابراز همدردی می‌کنم، همچنین به عنوان نماینده برگزیده منتخبین مردم برای اداره شهر، بابت همه کاستی‌ها و کمبودها از شهروندان تهرانی عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در سال پیش رو توفیق بیشتری در کسب رضایت شهروندان تهرانی داشته‌باشیم.

همچنین آرزو می‌کنم سال جدید، به لطف خداوند و در پرتو عنایات امام عصر(ع) سایه شوم بیماری از سر جهانیان و مردم ایران رفع شود و امیدوارم با همبستگی، همدلی و همراهی اقشار مختلف مردم و رفتار عقلانی سیاستمداران جهان، ملت ایران بتواند در این سال با عزت و اقتدار بر تحریم‌های ظالمانه غلبه کند و صلح و مدارا و عقلانیت در همه‌جای جهان حاکم شود و مردم ایران نیز در کنار بقیه مردم جهان سالی خالی از مخاطره و مملو از آرامش، شادی، امیدواری، سلامتی، بهبود وضعیت زندگی و عاقبت‌ به خیری را در پیش رو داشته باشند.»

۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
کد خبر: 9363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =