اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومانی برای خرید اتوبوس‌های جدید

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد فعالیت این شرکت در تعطیلات نوروز گفت: در شرایطی که بخش عمده‌ای از مشاغل به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند اما این موضوع باعث ایجاد یک فرصت برای همکاران ما در حوزه اتوبوسرانی شد تا ضمن استمرار خدمات خود، نسبت به رفع عیب اتوبوس‌های فرسوده و معیوب اقدام کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهندس محمود ترفع افزود: به رغم اینکه در سال ۹۹ فشار بسیار زیادی بر دوش همکارانم در شرکت واحد قرار داشت اما سرویس‌دهی ما حتی یک ساعت نیز قطع نشد و در تعطیلات نوروز، علاوه بر فعالیت خطوط عادی، خطوط بی‌آرتی به فعالیت شبانه‌روزی خود ادامه می‌دهند.

او درباره دلیل تأخیر در ورود اتوبوس‌های بی‌آرتی به ایستگاه‌ها در ایام عید گفت: تنظیم زمان حرکت اتوبوس‌ها در این ایام، متناسب با تقاضای سفر است و اصولاً حمل و نقل عمومی نه تنها در تهران، بلکه در همه جای دنیا تقاضامحور است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره خبر خوب حوزه اتوبوسرانی در سال ۱۴۰۰ با اعلام اینکه خوشبختانه اوراق مشارکت سال ۹۹ را در ساعات آخر سال توانستیم نهایی کنیم، افزود: ۴۵۰ میلیارد تومان از این اعتبار به شرکت واحد تعلق گرفته است که با استفاده از آن، نسبت به خریداری اتوبوس‌های جدید در سال ۱۴۰۰ اقدام می‌کنیم.

۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 9450

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =