اجرای ۱۴۵ پروژه توسعه محلی در سال ۱۴۰۰

محمود کلهری شهردار منطقه ۵ مهمترین برنامه امسال در این منطقه را توجه ویژه به پروژه های توسعه محلی دانست و گفت: با نظر شورایاران و برای جلب رضایت شهروندان،اجرای ۱۴۵ پروژه توسعه محلی در برنامه این منطقه برای سال ۱۴۰۰ قرار دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمود کلهری شهردار منطقه ۵ مهمترین برنامه برای سال ۱۴۰۰ را توجه ویژه به پروژه های توسعه محلی عنوان کرد و افزود: با توجه به شعار مقام معظم رهبری برای سال ۱۴۰۰ یعنی پشتیبانی از تولید و مانع زدایی ها در نظر داریم تا در پروژه های توسعه محلی موانعی که سد راه است را بر داشته و با پشتیبانی مناسب و تاکید بر استفاده از محصولات ایرانی در پروژه ها به جلب رضایت شهروندان کمک کنیم.

او با بیان اینکه محوریت برنامه های امسال توجه به انجام و اتمام پروژه های توسعه محلی و تاکید بر اینکه این پروژه ها با همان خواسته شورایاران با کیفیت لازم و زیر نظر شهروندان انجام شود خواهد بود گفت: با برنامه ریزی دقیق بیش از ۸۰ درصد پروژه های سال ۹۹ تا پایان فروردین به اتمام رسیده و بقیه نیز تا پایان سال مالی یعنی اردیبهشت و ۶۲ پروژه را به پایان خواهیم رساند.

کلهری با تاکید بر اینکه برنامه ریزی خوبی با نظر شورایاران برای پروژه های توسعه محلی سال ۱۴۰۰ داشتیم افزود: این منطقه از مناطق استراتژیک است که هم محلات برخوردار دارد  هم کم برخوردار و پروژه های توسعه محلی در آن محور شده است و این یعنی توجه به زندگی. در این منطقه حتی می توان در هر محله ۱۰ پروژه توسعه محلی انجام داد چرا که به شدت رضایتمندی می آورد و باعث انرژی مثبت نزد مدیران نیز می شود.

شهردار منطقه ۵ اضافه کرد: روند اجرای پروژه های توسعه محلی مطلوب است و با برآوردهای انجام شده تا پایان سال مالی در اردیبهشت ماه،این پروژه ها به اتمام می رسد .برای سال ۱۴۰۰ هر محله حداقل ۵ پروژه با اولویت بندی باید انجام شود.خیلی ها مقدمات آن انجام شده است و امید به همفکری و همیاری شورایاران داریم و بخش هایی از آن تا پایان تابستان امسال به بهره برداری می رسد.

۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
کد خبر: 9552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =