خیابان آزادی رنگ و بوی تازه ای به خود گرفت

صبح امروز همزمان با پویش سه شنبه های بدون خودرو، مسیر دوچرخه سواری و خیابان سبز آزادی به عنوان محور کامل در منطقه ۱۰ پایتخت به طول بیش از ۴ کیلومتر با حضور دبیر فدراسیون دوچرخه سواری، تعدادی از ملی پوشان و پیشکسوتان دوچرخه سواری و جمعی از مدیران شهرداری منطقه ۱۰ افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، مجید رباطی شهردار منطقه خیابان آزادی را مصداق یک خیابان کامل برشمرد و افزود: خیابان آزادی تا قبل از اجرای طرح های جدید فرسنگ ها از خیابان کامل و شهری برای همه فاصله داشت و اینک این خیابان تا کامل شدن فاصله‌ی چندانی ندارد.

رباطی در ادامه از این خیابان به عنوان یکی از شاهراه های مهم پایتخت نام برد که با اجرای ۴ رویکرد جدید رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.

او در بخشی از سخنان خود با اشاره به ایجاد فضای سبز خطی با کاشت درختان چنار و یاس هلندی، احداث مسیر دوچرخه و نابینایان همچنین مناسب سازی مسیر مذکور برای شهروندان دارای معلولیت گفت: با نصب نیمکت و سطل زباله مسیر مبلمان شهری این محور نیز تکمیل شده است.

شهردار منطقه در ادامه گفت: مسیر دوچرخه خیابان آزادی از مقابل وزارت میراث فرهنگی در میان دو لاین درختکاری قرار گرفته است که زیبایی خاصی به این مسیر بخشیده است.

او در افزود: به زودی با تکمیل پروژه طولانی ترین خیابان کامل حدفاصل میدان آزادی تا سه راه تهرانپارس به طول ۱۷ کیلومتر در این دوره مدیریت شهری به بهره برداری خواهد رسید.

در پایان مراسم شهردار منطقه 10 به همراه هیات همراه در جوار مزار شهدای گمنام حضور یافتند و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا از مسیولین اجرایی این طرح با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آوردند.

۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
کد خبر: 9593

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =