فراخوان طراحی و تدوین نشان برتر شهر تهران

پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، و هم‌ راستا با راهبرد شهرهای برجسته و پیشرو در سطح بین المللی، شهرداری تهران پروژه‌ «طراحی و تدوین نشان برتر شهر تهران» را در دستور کار قرار داده و با مشارکت حداکثری نخبگان، صاحب‌نظران و نهادهای مسئول، این امر مهم را به نحو مطلوب به سرانجام رساند.

 به گزارش شهر، مسیر توسعه تهران در سال‌های گذشته بر مبنای اقتضای شهردرای تهران، بر مدار توسعه فیزیک و کالبد شهر بوده است. در دوره جدید، توسعه کیفی و پایدار شهر در دستور کار قرار گرفته است. در این دوره تغییر رویکرد از توسعه صرف کالبد شهر، به سمت توسعه‌ فرهنگی، و ایجاد «شهری برای همه» با تاکید بر پایداری اجتماعی- فرهنگی، توسعه پایدار محیط زیست شهری، ارتقای هوشمندی شهری و بسترسازی برای استقرار نظام نوآوری، افزایش تاب‌آوری شهری و نیل به دیپلماسی شهری اثربخش، افق‌های تازه‌ای را پیش رو ترسیم کرده است. این ارزش ها در مسیر برندسازی می‌تواند تبدیل به مزیت‌های مؤثر برای مخاطبان هدف شوند و از طریق  ابزارها و راهبردهای منسجم ارتباطی به جامعه هدف انتقال یابند. به نحوی که برای شهر، شهروندان، و کلیه‌ ذینفعان، خلق ارزش کند.


 لذا پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، و هم‌ راستا با راهبرد شهرهای برجسته و پیشرو در سطح بین المللی، شهرداری تهران پروژه‌ «طراحی و تدوین نشان برتر شهر تهران» را در دستور کار قرار داده و در تلاش است با مشارکت حداکثری نخبگان، صاحب‌نظران و نهادهای مسئول، این امر مهم را به نحو مطلوب به سرانجام رساند. در این زمینه، با توجه به پایان فاز مطالعاتی طرح و تعیین راهبردهای کلان برند (ویژند) شهری، از هنرمندان، مجموعه‌های خلاق طراحی وتبلیغاتی، و کلیه علاقه‌مندان، دعوت می‌کند تا در خلق هویت بصری ویژند شهر، مطابق با دستاوردهای فاز پژوهشی طرح، مشارکت کنند.


به این ترتیب از کلیه شهروندان، مجموعه های خلاق طراحی و تبلیغاتی، و صاحب نظران ادبی و هنری، دعوت می شود تا در خلق شعار و نشان بصری شهر، مطابق با دستاوردهای فاز پژوهشی طرح، مشارکت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نتایج پژوهشی و دستورالعمل فراخوان به سایت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران به آدرس https://ccia.tehran.ir/ و برگه پروژه نشان برتر شهر تهران مراجعه کنید.

۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 9601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =