آغاز طرح مشارکتی کاشت و نگهداشت گل و گیاه در زندگی آپارتمانی 

طرح کاشت و نگهداشت مشارکتی گل و گیاه در زندگی آپارتمانی و محیط همسایگی در منطقه ۱۹ کلید خورد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی بصیری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اهمیت گل و گیاه در شهر و نقش آن در ارتقاء آرامش روحی و روانی شهروندان گفت: در این طرح «کاشت و نگهداشت مشارکتی گل و گیاه در زندگی آپارتمانی ومحیط همسایگی» با تمرکز بر چهار حوزۀ باغچۀ محله/ مجتمع، دیوار سبز، کاشت گل وگیاه مشارکتی خانواده و المان مشارکتی اجرا می شود.
به گفته او آموزش شهروندان، جلب و ارتقاء مشارکت آنان در کاشت گیاهان و حوزۀ زیباشناختی مرتبط با نما و منظر از جمله اهداف مهم این طرح محسوب می شود.
بصیری افزود: این طرح توسط اداره آموزشهای شهروندی و درراستای طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی و با تمرکز بر دو بخش تسهیلگری و بخش ترویج گری اجرا خواهد شد.
ضمن اینکه می توان با مشارکت و هماهنگی سازمان بوستان¬ها و ادارات فضای سبز و زیباسازی منطقه، ابعاد مختلفی از این طرح را در منطقه اجرایی کرد.  

بصیری اضافه کرد: طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی نیز دی ماه سال گذشته با هدف بهبود زندگی شهروندان در آپارتمان ها و با تدوین و اجرای برنامه های سیاستی، ترویجی، آموزشی و تولید محتوا برای بیش از  ۵۰۰ واحد مسکونی این منطقه آغاز شد.

۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
کد خبر: 9643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =