آسفالت ریزی دو هزار و ۵۳۰متر مربع در معابر کمتر از یک ماه

شهردار منطقه۱۷ گفت: در سال جاری بیش از ۳۲۰ تن آسفالت ریزی معادل دو هزار و ۵۳۰ متر مربع از سطح معابر دارالشهدای شهر تهران آسفالت ریزی شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، داودلطفی شهردار منطقه ۱۷ در این باره گفت: یکی از مهم ترین اقدامات عمرانی شهرداری منطقه که در تمامی محلات ۱۴ گانه به اجرا در می آید آسفالت ریزی و مرمت معابر سطح منطقه است تا عابران پیاده و خودروها با سهولت تردد داشته باشند.

شهردار منطقه ۱۷ افزود: بیش از ۱۷۳ تن آسفالت معادل یک هزار و ۳۷۰ متر مربع در معابر ناحیه یک، بیش از ۸۳ تن آسفالت معادل ۶۵۸ متر مربع در معابر ناحیه دو و بیش از ۶۳ تن معادل ۵۰۲ مترمربع در معابر ناحیه سه آسفالت ریزی به اجرا درآمده است.

لطفی اضافه کرد: آسفالت ریزی و لکه گیری آسفالت معابر همچون سال گذشته به اجرا در می آید که از نخستین روز سال جاری تا کنون ۳۲۰ تن معادل ۲هزار و ۵۳۰ مترمربع کمتر از یک ماه اخیر صورت گرفته است.

او به شاخص ترین معابر مهم اجرای آسفالت ریزی در منطقه اشاره کرد، گفت: آسفالت ریزی و لکه گیری خیابان خوش قدم، خیابان قدرت پاکی، خیابان قفیلی، خیابان رضایی، خیابان درخشان کمالی، خیابان شیخ محمدی، خیابان نعیمی و کوچه های فرعی این مسیرها انجام شده است.

۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
کد خبر: 9696

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =