اجرای ۱۰۰ هزار متر خط کشی محوری در منطقه ۱۴

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه ۱۴ از اجرای بیش از ۱۰۰ هزار متر خط کشی محوری در معابر و بزرگراه ها به منظور ایمن سازی مسیرهای عبوری این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ مهدی فولادی با بیان این خبر گفت: اجرای عملیات خط کشی محوری با هدف تسهیل در عبور و مرور و ایمن سازی مسیرهای عبوری، در ۹۰ هزار متر از معابر و بزرگراه ها انجام و ۲۰ هزار متر نیز در حال اجراست.

فولادی افزود: بزرگراه های بسیج، امام علی(ع) و شهید محلاتی و خیابان های خاوران، هجرت، فهمیده، حبیبی، کریمشاهیان، شاه آبادی، شاهد، سعیدی، آل آقا، شیخی از محل های خط کشی شده است.

او به خط کشی خیابان تازه احداث شده ی الله اکبر جنوبی در روزهای آتی اشاره کرد و ادامه داد: خیابان های نورصالحی، صاحب الزمان(عج)، افراسیابی و  عجب گل نیز از معابر طرح روکش آسفالت هستند که در برنامه خط کشی قرار گرفته اند و به زودی عملیات اجرایی آن به اتمام می رسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۴؛ اجرای خط کشی ۷۵ بلوک عابر پیاده، احیای خط کشی ۴۰ بلوک عابر پیاده، و خط کشی محل های پارک ویژه معلولین را از دیگر اقدامات انجام شده در ماه اخیر برشمرد.

۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 9705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =