تشریح اقدامات شهرداری تهران به مناسبت حلول ماه رمضان

 معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردای تهران به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان  از برنامه های  گسترده فرهنگی و اجتماعی  شهرداری تهران با شعار رمضان، ماه همدلی خبر داد. 

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، برنامه‌های گسترده فرهنگی و اجتماعی به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان در سطح شهر تهران  و محلات آن برنامه ریزی شده است.
او ادامه داد: در برنامه‌ ریزی های صورت گرفته، الویت شهرداری تهران بر مبنای تمرکز زدایی و رعایت دستور العمل های بهداشتی  مطابق آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

جوادی یگانه اهداف اصلی شهرداری تهران از برگزاری این برنامه ها، توسعه  و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی، توجه به تنوع قومی و فرهنگی موجود در بافت جمعیتی ساکن در مناطق شهر تهران، افزایش حس همدلی و توجه ویژه به آسیب دیدگان از بحران کرونا، آماده سازی فضا و کالبد شهری برای استقبال از میهمانی خدا، ایجاد روحیه نشاط و شادابی، امید در شهروندان تعامل با  تشکل های مردم نهاد دانش آموزی، دانشجویی، کانون های فعال در مساجد ، شورا یاری ها و سرای محلات در برنامه ریزی و اجرای فعالیت ها، همکاری در برگزاری نماز جماعت و مراسم احیا در فضاهای سبز و عمومی نزدیک مساجد جهت ارتقا نشاط معنوی شهروندان دانست.

۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
کد خبر: 9750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =