راهبردهای اصلی روابط عمومی در سال ۱۴۰۰

رئیس روابط عمومی منطقه ۲۰ گفت: خلاقیت، محصول محوری، توسعه شبکه های اجتماعی و بهره گیری از ظرفیت سمن ها و بخش خصوصی چهار راهبرد اصلی سال ۱۴۰۰ در روابط عمومی است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ محمدباقر فرهند رئیس روابط عمومی این منطقه گفت: مجموعه اهداف اجرائی این اداره در سال ۱۴۰۰ با در نظر گرفتن ظرفیت ها و امکانات موجود در راستای پیشبرد اهداف این سازمان تدوین و اجرائی خواهد شد.

فرهند گفت: در راستای نیل به اثربخشی بیشتر ارتباطات رسانه ای؛ توسعه روش های ارتباطی روابط عمومی با بهره گیری از شبکه های نوین اجتماعی، افزایش ارتباط موثر و هدفمند با رسانه های گروهی به ویژه بومی، طراحی اپلیکیشن موبایلی روابط عمومی، افزایش جذابیت، به روزرسانی ماژول های پرتال منطقه و حضور در برنامه های علمی و آموزشی مرتبط با توانمندسازی روابط عمومی در عناوین اهداف اجرایی این اداره تدوین شده است.

او تولید محصولات مرتبط با گردشگری- فرهنگ شهروندی و برندسازی، معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری، حضور موثر در نقش اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران منطقه، کاهش هزینه ها و افزایش بهرهوری در سازمان، برگزاری نمایشگاه تخصصی ویژه معرفی دستاوردهای معاونت ها و خلق شخصیت های بومی ری جهت اقدامات محتوایی مرتبط با سرمایه اجتماعی را از دیگر اهداف این مجموعه در راستای افزایش بهره وری سازمانی برشمرد.

رئیس روابط عمومی این منطقه گفت: افزایش ارتباط با ادارات ارشاد، میراث فرهنگی، سپاه، آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و آموزش و پرورش، بهره گیری از ظرفیت خدمات اجرایی و مشاوره ای بخش خصوصی و سمن ها و افزایش مناسبات با دستگاه های اجرایی شهرری با هدف ارتقاء تعامل بین سازمانی از دیگر عناوین اهداف اجرائی اداره روابط عمومی در سال جاری است.

۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 9751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =