ستاد خادم منتظر در منطقه ۵ تشکیل شد

سعید صادقی مشاور شهردار تهران و رئیس ستاد دائمی "خادم منتظر" با حضور در شهرداری منطقه ۵ و تشکیل این ستاد تاکید کرد: کارگروهی شکل گرفته تا کمک های مومنانه به صورت دقیق و با برنامه ریزی انجام شده و به تمامی افراد نیازمند برسد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، سعید صادقی مشاور شهردار تهران و رئیس ستاد دائمی خادم منتظر با بیان اینکه سه کارگروه در زیر مجموعه این ستاد فعالیت می کنند گفت: در راستای ابلاغیه ساختاری ستاد خادم منتظر، مناطق می بایست انتصابات و شرح کار ساختار را مشخص کنند. در این راستا سه کارگروه در زیر مجموعه ستاد خادم منتظر تشکیل شد. کارگروه اول برای اربعین سال ۹۸ که به حضور کارکنان شهرداری و مشارکت با تشکل های مردم نهاد و سازماندهی آن پرداخت.

او افزود: در ادامه نحوه کمک به نیازمندان در قالب اطلاعات سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران که در سامانه سمات راه اندازی شده بود جمع آوری و کارگروهی در این باره تشکیل شد.

صادقی افزود: کارگروه سوم که تشکل های مردم نهاد را مدیریت  می کند در راستای مدیریت فعالیت های داوطلبانه، کمک های مومنانه و اقدامات خیرخواهانه و جلوگیری از موازی کاری سازمان ها و نهادهای مردمی شکل گرفت تا کمک های مومنانه به صورت دقیق و با برنامه ریزی انجام شده به تمامی افراد نیازمند برسد.

مشاور شهردار تهران به حضورش در منطقه ۵ اشاره کرد و افزود: منطقه ۵ چهاردهمین منطقه ای هست که حضور پیدا کردیم  و ستاد خادم منتظر در آن راه اندازی شده است.

در ادامه محمود کلهری شهردار منطقه ۵ با اشاره به اقدامات خیرخواهانه و کمک های مومنانه گفت: سال گذشته به همت خیرین و مردم شریف منطقه ۵ پویش آزادی مادران زندانی را برگزار کردیم که قصد داریم امسال نیز آن را اجرایی کنیم. همچنین  از ابتدای شیوع ویروس کرونا، با مشارکت حوزه بسیج، شورایاری ها و تشکیل گروه های جهادی از ظرفیت های موجود برای مبارزه با این بیماری و حل مشکلات اقتصادی مردم و کمک های مومنانه استفاده شده است.

در خاتمه جلسه، احکام اعضای ستاد خادم منتظر اهدا شد که طی آن شهردار منطقه۵ به عنوان رئیس ستاد خادم منتظر منطقه منصوب و دیگر اعضای ستاد خادم منتظر منطقه نیز احکام خود را دریافت کردند.

۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
کد خبر: 9767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =