سیمای دارالمومنین تهران رنگ و بوی رمضان گرفت

دارالمومنین تهران با اجرای تبلیغات محیطی، آذین بندی، نورپردازی، نماسازی کالبد وفضاهای شهری به استقبال ماه رمضان۱۴۰۰ رفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد حسن فصیح معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در این باره گفت: به منظور گرامیداشت ماه پرفضیلت رمضان، فضاهای شهری منطقه با انجام اقدامات حوزه زیباسازی آماده سازی شده است.  

فصیح با اشاره به تاثیرات زیباسازی شهر در روحیه شهروندان در مناسبت های مختلف افزود: برهمین اساس میادین و معابر منطقه با استفاده از ۲۵ هزار متر طول ریسه پارچه ای رنگی آذین بندی شد.

به گفته او نصب و تعویض پایه پرچم های الوان، المان های نوری، سازه های تبلیغاتی با رویکرد مذهبی و فرهنگی و نصب ۳۰ تخته بنر در میادین و محورهای اصلی چون بزرگراه های محلاتی، امام علی(ع) وخیابان نبرد برای این ایام انجام شده است.

فصیح در ادامه به رنگ آمیزی مساجد سطح منطقه نیز اشاره کرد و افزود: علاوه برشست و شوی مستمر درب مساجد، مبلمان شهری اعم ازسطل زباله و نیمکت نیز برای مساجد متقاضی تهیه و جانمایی شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در پایان افزود: با نزدیک شدن به ایام شهادت و شب های قدر همچنین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با نورپردازی ها و فضاسازی متناسب با این مناسبت‌ها سیمای دارالمومنین تهران تغییر می کند.

۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
کد خبر: 9786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =