بهسازی و روکش آسفالت ۹۰ هزار مترمربع معابر شهری

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۴ با اشاره به آغاز عملیات توزیع آسفالت در سال جدید از روکش و لکه گیری ۹۰ هزار مترمربع معابر شهری این منطقه در یک سال گذشته با هدف سهولت رفت و آمد شهروندان خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ لطیف پنداریان با بیان این خبر گفت: عملیات روکش مکانیزه و دستی آسفالت به منظور ارتقاء کیفی مسیرهای عبوری و رضایت مندی شهروندان آغاز شده و از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵۰۰ تن آسفالت با مساحتی بالغ بر ۸ هزار مترمربع در معابر شهری این منطقه توزیع شده است.

پنداریان با اشاره به اینکه انتخاب محل طبق درخواست های شهروندی و نظارت تیم اجرایی در محلات بوده است، افزود: خیابان های گلشناس بن بست حسینی، علامه، حافظ، کمال عبدالله، نجفی، افشاری، امینی، کریم شاهیان، عجب گل و بلوار ابوذر از جمله مهمترین نقاط آسفالت شده هستند.

او به آمار یک سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: ۹۰ هزار متر مربع از معابر شهری منطقه ۱۴ نیز در سال ۹۹ به روش مکانیزه و دستی روکش و لکه گیری آسفالت شده اند که خیابان های خاوران، بزرگراه بسیج، هجرت، الله اکبر جنوبی و مسیرهای سامانه های تندروی عبوری منطقه  از جمله این نقاط هستند.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۴ شرایط مساعد در گذرگاه های رفت و آمد شهروندان و رفع نقائص و معایب عمرانی معابر را از اقدامات اولویت دار مدیریت شهری برشمرد و در ادامه گفت: مشارکت شهروندان به ویژه شورایاران در شناسایی نواقص احتمالی محلات بسیار موثر بوده است.

۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 9791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =