لزوم خودداری از تغییر کاربری بوستان بانوان

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر از دستورکار قرار گرفتن صدور پروانه ساختمانی در ۲۱۰۰ متر مربع از پارک بانوان خبر داد و بر لزوم خودداری از تصرف و تغییر کاربری پارک بانوان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، سید آرش حسینی میلانی، رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران در جریان دویست و هیجدهمین جلسه علنی شورای شهر، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز جهانی محیط زیست  به آتش‌سوزی‌های اخیر منابع طبیعی کشور اشاره کرد و گفت: امیدوارم شرایط کشور و پشتیبانی از منابع طبیعی و محیط زیست به گونه‌ای باشد که با توسعه و افزایش پشتیبانی‌های لجستیکی شاهد حریق‌هایی نظیر آتش‌سوزی‌های اخیر در زاگرس نباشیم.  

حسینی میلانی در ادامه با اشاره به لزوم صیانت از بوستان مادران عنوان کرد: بنا به اخبار واصله، صدور پروانه ساختمانی در ۲۱۰۰ متر مربع از پارک بانوان واقع در مجموعه اراضی عباس‌آباد در دستورکار است.  

او با بیان اینکه با توجه به اصل تقدم رعایت حقوق عامه به شهرداری تهران تذکر می‌دهم از هرگونه تصرف و تغییر کاربری پارک بانوان خودداری شود، اضافه کرد: صیانت از تمامیت این بوستان باید مورد توجه قرار گرفته و گزارش از آخرین وضعیت حقوقی این بوستان به شورای شهر ارسال شود.

۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 981

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =