اتمام پروژه بهسازی مسیر امامزاده شعیب در محله کن

محمود کلهری شهردار منطقه ۵ با اشاره به روند سریع پروژهای توسعه محلی در منطقه ۵ و محله کن گفت: پروژه بهسازی مسیر امامزاده شعیب در راستای اجرای طرح های کوچک مقیاس و توسعه محلی در فروردین ۱۴۰۰ به اتمام رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمود کلهری شهردار منطقه ۵ با تاکید براهمیت محله کن و تسریع در انجام پروژه های کوچک مقیاس گفت: این قول را می دهم که همه توان ما براین است که محله کن متناسب با نقش و جایگاهش در پایتخت و متناسب با زحمتی که در امر تولید محصولات کشاورزی در آن کشیده می شود به ویژه در پایتخت که هنوز جایی برای تولید این محصولات هست توجه شود.

او به اجرای چند پروژه توسعه محلی در کن اشاره کرد و افزود: پروژه های کوچک مقیاس در محله کن پیشرفت فیزیکی خوبی داشته که تا پایان سال مالی یعنی اردیبهشت امسال همه آنها به بهره برداری می رسند.با بهره برداری ازاین پروژه ها سرانه های مورد نیاز شهروندان در این محله تامین خواهد شد.

کلهری به تخریب معبر مجاور آستان مقدس امازاده شعیب(ع) اشاره کرد و افزود: پروژه بهسازی مسیر امامزاده شعیب در راستای اجرای طرح های کوچک مقیاس و توسعه محلی به طول ۸۰ متر در اسفند ۹۹ شروع شده و در فروردین ۱۴۰۰ به اتمام رسید.در این پروژه ۸۰ متر نهرکتابی و ۴۰۰ متر سنگفرش برای این معبر انجام شد.

شهردار منطقه ۵ به سایر پروژه های توسعه محلی در کن اشاره کرد و گفت: بوستان ورودی کن، مسجد ابولفضل بالن و بهسازی محیط مسجد تختک برخی دیگر از پروژه های توسعه محلی در حال انجام این محله هستند.

کلهری با اشاره به پروژه دژباغ کن که کلنگ آن در اسفند سال گذشته زده شد افزود: این مجموعه بخش زیادی از سرانه اجتماعی و ورزشی محله کن را پوشش خواهد داد و تا پایان مهرماه سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 9863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =