تمدید مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک، از تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک اصحاب رسانه تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، عمار سعیدیان فر ضمن اعلام این خبر، توضیح داد: با توجه به شرایط شیوع کرونا و دورکاری اصحاب رسانه و تاخیر برای دریافت معرفی نامه و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام خبرنگاری و نیز با توجه به درخواست مکرر اصحاب رسانه مبنی بر تمدید مهلت زمان ثبت نام، از این رو اصحاب رسانه تا پایان ۱۰ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خبرنگاری خود در سامانه «تهران من» اقدام کنند. 

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح های ترافیکی گفت: تاکنون حدود چهار هزار و ۷۰۰ نفر از اصحاب رسانه برای دریافت طرح ترافیک و کارت بلیت، در سامانه تهران من، ثبت نام کرده اند.

سعیدیان فر تاکید کرد: خبرنگاران متقاضی کارت بلیت استفاده از حمل و نقل عمومی نیز دقت داشته باشند که باید در سامانه تهران من در مهلت تعیین شده (۱۰ اردیبهشت) ثبت نام کنند.

به گفته مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح های ترافیکی  تاریخ مذکور، آخرین مهلت ثبت نام خبرنگاران بوده و بار دیگر تمدید نخواهد شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
کد خبر: 9876

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =