تیتر یک پرونده

  • آیین افتتاح ۳ مجتمع تربیتی، آموزشی، درمانی یاورشهر

    شنبه‌های امید و افتخار

    آیین افتتاح ۳ مجتمع تربیتی، آموزشی، درمانی یاورشهر

    آیین افتتاح ۳ مجتمع تربیتی، آموزشی، درمانی یاورشهر با حضور استاندار تهران، شهردار تهران، رییس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

  • مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی جاجرود افتتاح شد

    شنبه‌های امید و افتخار

    مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی جاجرود افتتاح شد

    قرار است تا دهه فجر هر شنبه پروژه‌های بزرگ شهری در پایتخت افتتاح شود. این شنبه با حضور شهردار تهران، مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی جاجرود با ظرفیت اسکان ۴ هزار نفر و امکانات شامل ۳ سوله خوابگاهی، سالن اجتماعات، سالن غذاخوری، نمازخانه، فضای سبز، زمین بازی چندمنظوره و موتورخانه افتتاح شد.

  • بازدید اصحاب رسانه از مرکز یاورشهر

    بازدید اصحاب رسانه از مرکز یاورشهر

    احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران به همراه اصحاب رسانه از مرکز یاورشهر بازدید کردند. در مرکز یاورشهر ۳۲۴ فرد دارای اعتیاد ساکن هستند و این مرکز دارای ۷ بند با ظرفیت ۶۰ تخت در هر بند است.

  • قرارگاهی برای آسیب‌های اجتماعی

    قرارگاهی برای آسیب‌های اجتماعی

    احمداحمدی‌صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره اقدامات انجام‌شده برای کاهش آسیب اعتیاد گفت:«یک قرارگاه مختص به موضوع آسیب های اجتماعی راه اندازی کرده ایم تا به مسائل اجتماعی به عنوان یک معضل و پدیده نگاه شود. در قرارگاه تمامی پیگیری ها در حد عالی انجام می شود. قرارگاه تلاش می کند تا هم افزایی بین دستگاه های متولی ایجاد کند و می توانیم با جلوگیری از بوروکراسی اداری سازمان های متولی را در کنار هم جمع کنیم.»

  • کوچه اوراقچی ها

    کوچه اوراقچی ها

    میدان شوش و کوچه اوراقچی ها نسبت به معتادان متجاهر پاکسازی صورت گرفته است.

  • برای کاهش اعتیاد همه نهادها همکاری کنند

    برای کاهش اعتیاد همه نهادها همکاری کنند

    «احمداحمدی صدر» مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران درباره کاهش آسیب اعتیاد در تهران گفت:« شهرداری تهران بار زمین مانده آسیب اعتیاد را برداشته است و اگر همه نهادها و دستگاه‌ها همکاری کنند خروجی آن کاهش اعتیاد و آلام ناشی از آن است.»‎