تیتر یک پرونده

  • محمود ترفع،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی

    ️روایت هفتم

    محمود ترفع،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی

    ماجرای کرونا در تهران همه نهادها را درگیر کرد. یکی از سازمان‌هایی که درگیری مستقیم با این موضوع داشت شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بود.

  • توجه ما روی اقشار آسیب پذیر بود

    نماینده سازمان جهانی بهداشت:

    توجه ما روی اقشار آسیب پذیر بود

    کریستف هاملمن، نماینده سازمان جهانی بهداشت در تهران است. او دو سالی است که در تهران زندگی می‌کند و می‌گوید تحت تاثیر مهمان نوازی مردم شهر قرار گرفته است و با شیوع کرونا توجه‌اش روی اقشار آسیب‌پذیر بوده است.

  • سریع اعلامِ وضعیت اضطراری کردیم

    مدیر فوریت‌های پزشکی و خدمات بالینی شرکت شهر سالم:

    سریع اعلامِ وضعیت اضطراری کردیم

    رو در رو با کرونا، روایتی از مواجهه مدیران شهرداری تهران با کروناست. داوود روشنی، مدیر فوریت‌های پزشکی و خدمات بالینی شرکت شهر سالم می‌گوید از وقتی کرونا وارد چین، می‌دانستیم، این خطری است که دامن ما را هم خواهد گرفت. وقتی وارد ایران شد به سرعت وارد عمل شده و اعلامِ وضعیت اضطراری کردیم.

  • تاثیرات عمیق کرونا روی مدیران شهری

    شهردار منطقه 22:

    تاثیرات عمیق کرونا روی مدیران شهری

    رو در رو با کرونا، روایتی از مواجهه مدیران شهرداری تهران با کروناست. در روایت سیزدهم با علی نوذرپور، شهردار منطقه 22، گفتگو کردیم، او از مراحل مختلف مقابل با کرونا صحبت کرده و می‌گوید کرونا نشان داد که باید در فضای عمومی و خصوصی تغییراتی ایجاد کنیم و تاثیرات عمیقی روی مدیران شهری خواهد گذاشت.

  • بعد از کرونا منتظر واکنش مردم بودیم

    کلودیو پروویداس:

    بعد از کرونا منتظر واکنش مردم بودیم

    پروویداس، نماینده برنامه توسعه سازمان ملل متحددرایران می‌گوید با شنیدن خبر شیوع کرونا در ایران و ایجاد محدودیت‌ها، منتظر واکنش شهروندان بودم، اما مشاهده شد مردم به دلیل تحریم‌هایی که بر ایران تحمیل شده، آگاه و مقاوم شده‌اند.

  • پروتکل‌ها  بازنویسی شد

    رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران:

    پروتکل‌ها بازنویسی شد

    رو در رو با کرونا، روایتی از مواجهه مدیران شهرداری تهران با کروناست. در این روایت با بوچانی، رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گفتگو کردیم، او از مطالعات انجام شده در روزهای کرونایی می‌گوید.

  • گروه‌های مردمی را به کمک گرفتیم

    شهردار منطقه ۱:

    گروه‌های مردمی را به کمک گرفتیم

    رو در رو با کرونا، روایتی از مواجهه مدیران شهرداری تهران با کروناست. در این روایت با سید حمید موسوی، شهردار منطقه ۱گفتگو کردیم، او از مراحل مختلف مقابل با کرونا صحبت کرده و می‌گوید برای مقابله با کرونا از گروه‌های مردمی کمک گرفتند.

  • سرتاسر منطقه ضدعفونی شد

    شهردار منطقه ۱۹:

    سرتاسر منطقه ضدعفونی شد

    رو در رو با کرونا، روایتی از مواجهه مدیران شهرداری تهران با کروناست. در روایت پانزدهم با علی توکلی، شهردار منطقه ۱۹، گفتگو کردیم. بخش‌هایی از این گفتگو را تماشا کنید

  • مراکز پرتردد را مدیریت کردیم

    شهرداری منطقه ۱۴:

    مراکز پرتردد را مدیریت کردیم

    رو در رو با کرونا، روایتی از مواجهه مدیران شهرداری تهران با کروناست. در روایت چهاردهم با رضا عباسی، شهردار منطقه ۱۴، گفتگو کردیم، او از مراحل مختلف مقابل با کرونا گفته و اقدامات منطقه را تشریح می‌کند.

  • بحرانی که انتهای آن مشخص نیست

    مدیرعامل سازمان بهشت زهرا:

    بحرانی که انتهای آن مشخص نیست

    رو در رو با کرونا، روایتی از مواجهه مدیران شهرداری تهران با کروناست. در روایت دهم با سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفتگو کردیم، او می‌گوید: تا به حال با چنین بحران درازمدتی روبرو نشده بودیم، بحرانی که انتهای آن مشخص نیست. او در این گفتگوی کوتاه از اقدامات و چالش‌های بهشت زهرا در دوران گسترش ویروس ویروس کرونا سخن می‌گوید.

  • مردم ابتدا جدی نگرفتند

    شهردار منطقه ۹:

    مردم ابتدا جدی نگرفتند

    برنامه رودررو با کرونا ، روایتی از مواجهه مدیران شهرداری تهران با کروناست. در روایت نهم با شهردار منطقه ۹ گفتگو کردیم، او می‌گوید منطقه ۹ پر چالش بوده و مردم جدی نگرفتند.. ویدئو کامل گفتگو را در ادامه ببینید.

  • از همان اول درگیر کرونا بودیم

    مدیرعامل شرکت شهر سالم:

    از همان اول درگیر کرونا بودیم

    در برنامه رودرو با کرونا هر بار با یکی از مدیران شهرداری گفتگو کردیم و از روزهای مبارزه با کرونا پرسیدیم. در این قسمت با حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم صحبت کردیم. شرکت شهر سالم از همان روزهای اول با کرونا درگیر بود. ویدئو کامل این گفتگو را در ادامه ببینید.

  • می‌خواستیم مردم را حساس کنیم

    رئیس شورای شهر تهران:

    می‌خواستیم مردم را حساس کنیم

    در این قسمت از برنامه رودرو با کرونا، با محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران صحبت کردیم. او از روزهایی اوج کرونا در تهران می‌گوید.