تیتر یک پرونده

  • دیدار مدیران رسانه با پیروز حناچی شهردار تهران/ بخش پنجم

    دیدار مدیران رسانه با پیروز حناچی شهردار تهران/ بخش پنجم

    سیدمحمود دعایی، مدیرمسئول روزنامه اطلاعات، با بیان اینکه موفقیت‌های درخشان شهرداری را باید تبریک گفت، افزود:من گواهی می‌دهم بر آنچه که شما اصرار داشتید و در عمل ‌نقشی که به شایستگی ایفا کردید.یک نمونه درخشان از اقدامات شما، پافشاری در مقابل مقامات بلندپایه بود که حتی به قیمت محرومیت از حضور در یک نشست رسمی عمومی اجازه ندادید که عملی خلاف مقررات انجام شود که این جزو افتخارات شماست. دعایی با بیان اینکه آقای حناچی از یک جهت شهردار خوش‌شناسی بود، توضیح داد: به این جهت که با شورای شهر تقریبا همسو و همفکر هم‌دوره بودید و حداقل درگیری‌ها وجود داشت؛ اما یک‌بدشانسی بزرگی هم داشتید که البته شاید از برکات خداوند بوده برای امتحان و آزمایش و آن این بود که در سخت‌ترین و تلخ‌ترین شرایط شرایط حاکم بر تهران و تحریم‌ها و از طرف دیگر کرونا و بدهی‌هایی که هر روز سنگین‌تر می‌شود، فعالیت داشتید.

  • دیدار مدیران رسانه با پیروز حناچی شهردار تهران/بخش چهارم

    دیدار مدیران رسانه با پیروز حناچی شهردار تهران/بخش چهارم

    مهدی شفیعی مدیر عامل روزنامه ایران هم در ادامه به مشکلات کشور اشاره کرد و گفت:در این شرایط تامین حقوق کارکنان شهرداری مدیریت در این سطح سخت و طاقت‌فرساست و اما شهرداری سربلند این روزها طی کرد.  محمدرضا نوروزپور، مدیرعامل ایرنا هم در این نشست، گفت:حیف است که خدمات آنطور که باید، به اطلاع شهروندان نمی‌رسد. باتوجه به شرایطی که مدیریت شهری روی کار آمد و کشور در بدترین فشار اقتصادی قرار داشت، در چنین شرایطی گزارش شهردار تهران نشان می‌دهد بهره وری در شهرداری بسیار بالا بوده است.   علی متقیان مدیر مسئول خبرگزاری ایسنا، هم در این نشست هم اندیشی، با تاکید بر لزوم گزارش‌دهی از اقدامات انجام شده، گفت: اداره تخصصی شهر بزرگ‌ترین امتیاز این دوره بود و امید داریم انجام کارها از سوی مدیران متخصص در شهرداری ادامه پیدا کند و کارها سفارشی و هیاتی نباشد.

  • دیدار مدیران رسانه با پیروز حناچی شهردار تهران/بخش سوم

    دیدار مدیران رسانه با پیروز حناچی شهردار تهران/بخش سوم

    نیلوفر قدیری، مدیر مسئول‌ روزنامه همشهری در ادامه این نشست به فضای رسانه‌ای در نقد شهرداری در این دوره اشاره کرد و گفت:با وجود انتقادها و موفقیت‌ها آرزو دارم این فضای آزاد رسانه‌ای که در نقد شهرداری به خصوص در دو سال اخیر برقرار بوده در دوره بعد هم ادامه پیدا کند.  منصور مظفری، مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد هم بیان کرد: زمان کمی برای انجام کارها ‌در این دوره وجود داشت ‌و مقایسه آن با ۱۲ سال مدیریت گذشته، قیاس خوبی نیست. شاید عملکرد دولت قابل دفاع نبود اما عملکرد شهرداری قابل دفاع بود و در انتخابات شورای شهر این به عملکردها نباختیم و به سیاسی‌کاری باختیم. مسعود حیدری، مدیرعامل ایلنا با اشاره به گزارش عملکرد شهرداری تهران، بیان کرد: کم کردن هزینه ها در اداره شهر کار بسیار مهمی است و  باید کسانی که در این دوره مسئولیت دارند اعلام کنند برای مردم چه کردند اما از نجابت مدیریت شهری سو استفاده شد و برخی اجازه ندادند.

  • دیدار مدیران رسانه با پیروز حناچی شهردار تهران/ بخش دوم

    دیدار مدیران رسانه با پیروز حناچی شهردار تهران/ بخش دوم

    محمد رحمانیان، مدیر مسئول روزنامه شرق، با بیان اینکه به طور قطع کارهای زیادی انجام شده و موانع زیادی سر راه بوده اما گزارش عملکرد نشان می‌دهد شهرداری توانست نسبتا موفق عمل کند. گزارش عملکرد شهردار تهران هم وجود موانع قابل تحسین است. محمد مهاجری، عضو شورای سیاستگذاری خبرآنلاین هم بیان کرد: آقای حناچی جزو معدود شهرداران بوده که سیاسی نبوده است و حتی با دولت هم به دلیل سیاسی نبودن در مواردی مشکلاتی ایجاد شده است. همین مورد می‌تواند عبرت آیندگان باشد، یقین دارم که در دوره بعد شهر فروشی آغاز می‌شود و دوباره بازی سیاسی خواهیم داشت و امیدواریم چهار سال آینده زودتر به پایان برسد.

  • دیدار مدیران رسانه با پیروز حناچی شهردار تهران/بخش اول

    دیدار مدیران رسانه با پیروز حناچی شهردار تهران/بخش اول

    علی صالح‌آبادی، مدیرعامل هفته‌نامه ستاره صبح با یادآوری همکاری با شهردار تهران در وزارت مسکن گفت: آقای حناچی از سال‌ها پیش همیشه مخالف روشی بود که از دوران آقای کرباسچی که همان ساخت و ساز بی‌رویه و اتوبان بود و همیشه دنبال توسعه مترو بود.  امیر محبیان، مدیرمسئول خبرگزاری آریا هم از شاخص‌های تحلیل عملکرد شهردار صحبت کرد و یکی از معضلات کشور را سیاست‌زدگی دانست و گفت: شهرداری حوزه تخصصی است و نباید سیاسی باشد و واین وظیفه رسانه است که از این کار جلوگیری کند.  علیرضا بختیاری، مدیر مسئول روزنامه دنیای اقتصاد در ادامه این نشست گفت:در وهله نخست نگاه مدیران شهرداری به اداره شهر تغییر کرده که کار بسیار مهمی بوده ودوم‌ میزان توقع شهروندان هم از مدیران شهری تغییر کرده است. 

  • نشست هم‌اندیشی مدیران رسانه‌ها و شهردار تهران

    نشست هم‌اندیشی مدیران رسانه‌ها و شهردار تهران

    پیروز حناچی در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه های داخلی اهم اقدامات مدیریت شهری پایتخت را در دوره پنجم مدیریت شهری تشریح کرد.

  • نشست خبری شهردار تهران

    نشست خبری شهردار تهران

    نشست خبری شهردار تهران به همراه معاونین اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران برگزار شد. در این نشست تعدادی از روسای سازمان های تابعه شهرداری تهران در نشستی خبری به پرسش های خبرنگاران درخصوص فعالیت کودکان زباله گرد، شیرهای میدان حر، ایستگاه های میانی جمع آوری زباله و ماجرای ساختمان های ناایمن پاسخ دادند.

  • بخش هایی از نشست خبری شهردار

    بخش هایی از نشست خبری شهردار

    بخش هایی از دومین نشست شهردار تهران را با حضور معاون برنامه ریزی شهردار ببینید.این نشست روز بیست و هفتم اردیبهشت با حضور معاون برنامه ریزی شهردار برگزار شد.

  • قطار مدیریت شهری را در ریل دیگری قرار دادیم

    شهردار تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه:

    قطار مدیریت شهری را در ریل دیگری قرار دادیم

    نشست خبری شهردار تهران و معاونین فنی عمرانی، و شهرسازی و معماری برگزار شد. پیروز حناچی، شهردار تهران در این نشست گفت: اقدامات اجرایی و زیادی در طول مدت مسئولیت بنده انجام گرفت اما در طول ۳۰ ماه تلاش کردیم تا مسیر ۳۰ ساله ای که در مدیریت شهری به آن انتقاد داشتیم را تغییر دهیم. همچنین صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران هم بیان کرد: در ۴ سال گذشته تمام پروژه های نیمه تمام این دوره و دوره های قبل تکمیل شده یا رو به پایان است‌. در بخش دیگری از این نشست عبدالرضا گلپایگانی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران افزود: در دوره های گذشته، عمده تعریف از معاونت شهرسازی، صدور پروانه بود، اما در این دوره، معاونت به جایگاه اصلی خود بازگردانده شد.

  • راه‌حل آلودگی هوا و ترافیک در تهران، توسعه حمل‌ونقل عمومی است

    نشست خبری شهردار تهران

    راه‌حل آلودگی هوا و ترافیک در تهران، توسعه حمل‌ونقل عمومی است

    حناچی، شهردار تهران: اعتقاد ما این است که مشکل آلودگی هوا و ترافیک با توسعه حمل ونقل عمومی برطرف می‌شود و در این دوره، بیشترین منابع برای این حوزه هزینه شده است؛ و با وجود شرایط سخت ناشی از کرونا و تحریم، قطار ملی مترو را طراحی و اجرا کردیم.

  • گودهای پرخطر پر می‌شود

    نشست خبری شهردار با رسانه‌ها/۱۱

    گودهای پرخطر پر می‌شود

    شهردار تهران، در نشست خبری با اصحاب رسانه: از ۲۴۹ گود رها شده در تهران، ۱۰ گود پرخطر که مقاوم‌سازی و احداث سازه انجام نشد، توسط شهرداری تهران پر شد.

  • مهاجران از بلیت های تک سفره و دو سفره مترو استفاده کنند

    نشست خبری شهردار با رسانه‌ها/۱۰

    مهاجران از بلیت های تک سفره و دو سفره مترو استفاده کنند

    پیروز حناچی، شهردار تهران، در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ورود کد ملی برای خرید بلیت مترو برای شناسایی مبتلایان کرونا است؛ مهاجران [و اتباع خارجی] می‌توانند از بلیت‌های تک‌سفره و دو سفره مترو استفاده کنند.

  • تجهیزات آتش‌نشانی با قبل از حادثه پلاسکو، قابل‌مقایسه نیست

    نشست خبری شهردار با رسانه‌ها/۹

    تجهیزات آتش‌نشانی با قبل از حادثه پلاسکو، قابل‌مقایسه نیست

    پیروز حناچی، در نشست خبری با اصحاب رسانه: اخطارهای ایمنی برای ساختمان‌های عمومی، در وهله اول توسط آتش‌نشانی و سپس با کمک دادستانی پیگیری می‌شود؛ این اخطارها برای ساختمان‌های خصوصی، به خود مالک ابلاغ می‌شود.

  • عملکرد شهرداران در برابر کودکان زباله‌گرد آیتم ارزیابی است

    نشست خبری شهردار با رسانه‌ها/۸

    عملکرد شهرداران در برابر کودکان زباله‌گرد آیتم ارزیابی است

    پیروز حناچی در نشست خبری با اصحاب رسانه: شهرداری در سازماندهی متکدیان، دستگاه همکار است؛ عملکرد شهرداران در برابر کودکان زباله‌گرد، آیتم ارزیابی است

  • شرط من برای انتصاب، امانت و صداقت است

    نشست خبری شهردار با رسانه‌ها/۷

    شرط من برای انتصاب، امانت و صداقت است

    حناچی در نشست خبری با اصحاب رسانه: شرط من برای انتصاب، امانت و صداقت است.

  • بهره‌برداری از قطار ملی در اسفند ماه

    نشست خبری شهردار با رسانه‌ها/۶

    بهره‌برداری از قطار ملی در اسفند ماه

    شهردار تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه: قطار ملی مترو در اسفند ماه رونمایی می‌شود. ۵۰۰ میلیارد تومان از اوراق مشارکت سال ۹۸ به شهرداری پرداخت نشده است.

  • بهبود رتبه جهانی تهران در عرصه شهر هوشمند

    نشست خبری شهردار با رسانه‌ها/۵

    بهبود رتبه جهانی تهران در عرصه شهر هوشمند

    حناچی در نشست خبری با اصحاب رسانه: در عرصه شهر هوشمند، رتبه تهران در جهان، سه پله بهبود یافته است

  • توجه به شهر دوست‌دار کودک در مقیاس محلی

    نشست خبری شهردار با رسانه‌ها/۴

    توجه به شهر دوست‌دار کودک در مقیاس محلی

    حناچی، شهردار تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه: شهرداری تهران با انجام پروژه‌های کوچک‌مقیاس در محلات، به موضوع شهر دوستدار کودک توجه دارد

  • اقدام جدی  شهرداری برای واکسیناسیون رانندگان و پرسنل پسماند

    نشست خبری شهردار با رسانه‌ها/۳

    اقدام جدی شهرداری برای واکسیناسیون رانندگان و پرسنل پسماند

    شهردار تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه: شهرداری تهران برای واکسیناسیون رانندگان تاکسی و اتوبوس، و پرسنل پسماند اقدام جدی انجام می‌دهد.

  • انتشار اطلاعات ساختمان‌های ناایمن، به نفع برخی سودجویان

    نشست خبری شهردار با رسانه‌ها/۲

    انتشار اطلاعات ساختمان‌های ناایمن، به نفع برخی سودجویان

    شهردار تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه: انتشار اطلاعات ساختمان‌های ناایمن، به نفع برخی سودجویان است.