استمرار بازدید میدانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از وضعیت پل‌های عابر مکانیزه

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در راستای آسیب‌شناسی وضع موجود پل‌های عابر مکانیزه پایتخت، از پل‌های واقع در خیابان‌های انقلاب و دماوند بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، در راستای آسیب‌شناسی وضع موجود پل‌های عابر مکانیزه پایتخت، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از نزدیک وضعیت پل‌های واقع در خیابان‌های انقلاب و دماوند را بررسی کرد. حق‌بین در جریان بازدید مذکور، وضعیت هفت پل عابر مکانیزه پهنه مرکزی و شرقی تهران را در محله‌هایی همچون تهران نو، میدان امام حسین (ع)، وحیدیه و پل چوبی با همراهی پیمانکاران نگهداشت پل‌های مذکور مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را برای ساماندهی «پل‌های در اولویت رسیدگی» صادر کرد.

استمرار بازدید میدانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از وضعیت پل‌های عابر مکانیزه

تاکید بر ایمنی و راه اندازی یونیت های معیوب

بر اساس این گزارش، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در جلسه هماهنگی با مدیران سازمان عمرانی مناطق شهر تهران و پیمانکاران نگهداشت پل‌های عابر مکانیزه، «رعایت ملاحظات ایمنی»، «فعال‌سازی یونیت‌های دارای اختلال عملکرد» به منظور بهره برداری شهروندان و «توجه به مقوله زیبایی بصری پل‌ها» را به ترتیب سه گام از برنامه اقدام در حوزه ساماندهی پل‌های مکانیزه برشمرد.

حق‌بین در جلسه مذکور، بازدیدهای سرزده از پل‌های عابر مکانیزه را حائز اهمیت و اجتناب ناپذیر دانست و بر ادامه این رویه تاکید کرد. وی در کنار ادامه ارزیابی های میدانی حوزه معاونت فنی و عمرانی، خواستار اشراف اطلاعاتی و نظارت مداوم معاونت های عمرانی مناطق ۲۲گانه و سازمان عمرانی مناطق شهر تهران بر نحوه عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه سطح شهر شد.

استمرار بازدید میدانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از وضعیت پل‌های عابر مکانیزه

گفتنی است، فرآیند انتقال مسئولیت حقوقی حفظ و نگهداشت پل‌های عابر مکانیزه از سازمان زیباسازی شهر تهران به سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در حال انجام است. با این حال مسیرهای مختلف نوسازی و رفع ایراد یونیت های معیوب با جدیت در دست اقدام است.

انتهای پیام/

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 53727

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =