رفع معضلات محیط زیستی رودخانه کن در دستور کار

رئیس اداره پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از برگزاری جلسه بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، " علیرضا طاهری" با اشاره به برگزاری جلسه بررسی مشکلات و معظلات رودخانه کن با حضور معاون این اداره کل ، نمایندگان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ، اداره کل محیط زیست  استان تهران ، شرکت آب منطقه ای تهران ،شهرداری های مناطق ۵ ، ۹ ،۱۸ ، ۲۱ ،۲۲ گفت: رودخانه کن بزرگترین رودخانه ورودی شهر تهران می باشد و از منظر محیط زیستی و گردشگردی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که  با گسترش محیط شهری ، افزایش نفوس و کاهش نزولات جوی  و بهره برداری های غیر اصولی صورت گرفته  معضلات فراوارنی را بوجود آورد است.

وی به بخشی از معضلات این رودخانه اشاره و تصریح کرد: تخلیه نخاله و پسماند ، ورود فاضلاب های بهداشتی و صنعتی ، نبود ایمنی مناسب در حریم و بستر رودخانه و ... از جمله موضوعات مطرح و بررسی شده در این جلسه بود .رئیس اداره پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران مطرح کرد: پس از تبادل نظر و تشریح مشکلات و اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف ، مقرر شد ماتریس وظایفی برای کلیه دستگاه های متولی تنظیم شود و همچنین همکاری هایی فی مابین در خصوص رفع معضلات مربوط به رودخانه کن تقویت شود.

انتهای پیام/

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 53731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =