ایجاد پهلوگاه جدید در بزرگراه بسیج

معاون حمل و نقل منطقه ۱۴ از اجرای پروژه ترافیکی در بخش ابتدایی بزرگراه بسیج به منظور کاهش چشمگیر بار ترافیک در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، سید رضا تربت جو با بیان اینکه بزرگراه بسیج به عنوان شریان اصلی و مهم بخش شرقی و از مبادی ورودی و خروجی پایتخت نیز به شمار می آید، گفت: با توجه به سنگین بودن حجم ترافیک این محور بویژه در ساعات ابتدایی و پایانی روز که این موضوع با توجه به تصادفات و خراب های احتمالی خودروها تشدید نیز می یابد، نسبت به طراحی و اجرای پهلوگاه محدوده ابتدایی شمال به جنوب این بزرگراه قبل از پل شهیدان وصالی خواه اقدام شده است.
تربت جو افزود:با ایجاد این پهلوگاه اختلال حادث شده احتمالی رفع و تردد خودروهایی عبوری تسهیل می یابد در نتیجه بخش قابل توجهی ازبار سنگین ترافیک این مسیر کاهش می یابد و دسترسی های محلی آسان تر می شود. معاون حمل و نقل ترافیک منطقه با بیان اینکه این پهلوگاه تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهد رسید، ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح شاهد کاهش چشمگیر بار ترافیک در بخش شرقی منطقه و رضایت مندی شهروندان برای تردد از این مسیر باشیم.
انتهای پیام/
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 54440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =