جمع‌آوری بیش از ۳۷هزارکیلوگرم پسماند خشک غیرمجاز در نواحی سه‌گانه منطقه ۸

شهردار منطقه۸ شهر تهران گفت: از ابتدای طرح یکپارچه‌ ساماندهی و مقابله با زباله‌گردی تا کنون بیش از ۳۷ هزار و ۶۷۷ کیلوگرم معادل ۳۷ تن پسماند خشک از سطح محلات سیزده‌گانه جمع‌آوری شده و تعداد ۱۲ اتومبیل غیرمجاز حمل پسماند نیز اعمال قانون و توقیف شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸، "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه با اشاره به استمرار و تداوم گشت‌زنی در زدودن چهره شهر از پدیده زباله‌گردی توسط عوامل اجرایی منطقه، اظهار کرد: با توجه به جمعیت ۴۲۵ هزارنفری و تولید زباله قابل‌توجه در این منطقه، شناسایی‌کلونی‌ها، نقاط تجمعی و دپوی پسماند خشک همواره به طور مستمر بازدید و رصد شده که در این بازه زمانی تعداد ۵۵۰ زباله‌گرد با بیش از ۳۷ تن پسماند خشک غیرمجاز جمع‌آوری و ساماندهی شد.

وی اضافه کرد: با پاکسازی و جمع‌آوری این میزان از زباله خشک از سطح این نقاط، از ادامه فعالیت عوامل جمع‌آوری غیرمجاز پسماند همچون کولی و کتفی‌ها جلوگیری شده و تغییر فضا و کاربری نقاط تجمعی زباله‌گردها در دستور کار نواحی سه‌گانه قرار دارد. همچنین سرویس‌های جمع‌آوری پسماند خشک در شبانه‌روز در سه سرویس توسط خودروهای اداره پسماند منطقه انجام می‌شود و تعداد ۱۲ دستگاه خودرو غیرمجاز نیزتوقیف و به ایستگاه حکیمیه انتقال داده شده است.

به گفته تنهایی شهردار منطقه با استمرار گشت‌زنی و جمع‌آوری زباله‌گردان در نقاط تجمعی سطح مناطق، می‌توان از گسیل شدن این افراد به مناطق همجوار و برهم زدن آراستگی محیطی مناطق جلوگیری کرد.

براساس گزارش اداره ساماندهی منطقه هشت نیز اجرای گشت‌های خدمات اجتماعی در سطح منطقه به صورت مستمر در دستور کار قرار داشته و در حال اجرا است.

انتهای پیام/

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 54531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =