افزایش دو برابری ظرفیت فروش آنلاین شهروند در دوران کرونا

شهر: تعامل فروشگاه شهروند با شرکت‌های استارتاپی سبب افزایش دو برابری ظرفیت فروش آنلاین این فروشگاه شده است. 

  پیمان پورمومن، معاون برنامه ریزی و توسعه  شرکت شهروند در گفتگو با شهر، از ارتقای سیستم فروش آنلاین این شرکت از ابتدای امسال خبر داد و اضافه کرد: با توجه به تجربه دوران کرونا، فروشگاه شهروند برای ارتقای فروش آنلاین با شرکت‌های استارتاپی و فناوری اطلاعات وارد تعامل شد. این رخداد سبب شد تا فروش آنلاین به صورت مکان محور باشد، یعنی کسانی که برای خرید به سایت مراجعه می‌کنند باتوجه به موقعیت جغرافیایی‌شان به نزدیکترین فروشگاه متصل می‌شوند و کالاهای موجود در آن فروشگاه ارسال می شود. 
به گفته او؛ تا پیش از این رخدادها، به دلیل تک انبار بودن فروشگاه مجازی در فروشگاه شهروند، در بیشتر مواقع مشتریان خرید آنلاین با موجود نبود کالا مواجه می شدند؛ اما از ابتدای امسال این مشکل به حداقل رسیده و رضایت مشتریان را به دنبال داشته است.  
پورمومن با بیان اینکه فروشگاه شهروند با یک مجموعه توانمند در حوزه فناوری اطلاعات وارد تعامل شده است، گفت: این مجموعه قرار است، پایه نرم افزاری شهروند را ارتقا دهد علاوه بر ارتقا سایت، در ارسال کالا هم همکاری داشته باشد. از طرف دیگر به تازگی امکان خرید آنلاین برای کارکنان شهرداری که دارای بن کارت هستند هم فراهم شده است. 
معاون توسعه و برنامه‌ریزی شرکت شهروند، با اعلام اینکه شرکت شهروند در حوزه حمل و نقل با مجموعه پیک بادپا و شرکت‌های دیگر فعال در حوزه حمل و نقل همکاری دارد، ادامه داد: با توجه به فروکش کردن تب کرونا مراجعه به سایت شهروند برای خرید آنلاین هم نسبت به یکماه قبل کمتر شده است؛ اما در مجموع بازخوردی که از شهروندان داشتیم مثبت بود.  
پورمومن همچنین از افزایش دو برابری ظرفیت فروش آنلاین فروشگاه شهروند خبر داد و اضافه کرد: شاید در دوران اوج کرونا کالاها با تاخیر ارسال می شد، اما هم اکنون این مشکل رفع شده و کالاهای سفارش داده شده  در سه بازه زمانی ارسال می شود.

خبرنگار: فریبا رحمانی

۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 1077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =