همکاری مشترک میان مدیریت شهری منطقه ۱۸ و سازمان نوسازی شهر تهران

مدیران ارشد شهرداری منطقه ۱۸ و سازمان نوسازی شهر تهران با هدف تأمین سرانه های شهروندان طی نشست مشترکی  در ۱۱ محور اعلام آمادگی  کردند.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در این نشست فیاض شهردار منطقه طی سخنانی با بیان این نکته که بخش اعظمی از بافتهای مسکونی محلات فرسوده بوده و همین امر موجب شده تا همواره دغدغه مواجهه شهروندان با بلایای طبیعی برای مدیران شهری وجود داشته باشد، گفت : ورود جدی در این بخش مستلزم همکاری بین بخشی بوده و در سایه محورهای مشترک همکاری می تواند انتظارت شهروندان را بر آورده سازد.

او ادامه داد : تملک بافت های مسکونی واقع در مسیر اجرای طرحهای شهری به همراه ارائه تسهیلات تشویقی به شهروندان برای تشویق به امر نوسازی این بافتها از جمله تدابیری است که با همکاری سازمان نوسازی تعریف و در معبر قدیمی بنام کوی زینبیه در حال اجرا می باشد.

به گفته این مقام مسئول، احداث پلازای یک هکتاری در دل بافت مسکونی محلات یافت آباد، مرکز تفرجگاهی و بوستان چند منظوره موسوم به  ۲۰۸۸، تعریض خیابان شهیدان بهرامی (یاران)، ساماندهی اراضی فوقانی خط آهن تونلی تهران به تبریز، تعیین تکلیف معادن شن و ماسه و افزایش تعداد پارکینگهای طبقاتی بخش دیگری از موضوعات توافق شده برای همکاری مشترک بین مدیریت شهری منطقه و سازمان نوسازی شهر تهران است.

کاوه علی اکبری مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران نیز با مطلوب ارزیابی کردن پیشرفت طرحها و پروژه های اجرا شده در این منطقه، خواستار تسریع در انجام پروژه های مشترک فوق شد.

۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 1122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =