۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 1482

طرح اقدام یکپارچه بلیت الکترونیک تصویب شد

سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری به رسانه ها ابلاغ شد
طرح اقدام یکپارچه بلیت الکترونیک تصویب شد

یک فوریت طرح اقدام یکپارچه بلیت الکترونیک در شورای شهر تهران تصویب شد.

به گزارش خبرنگار شهر، مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه دویست و بیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعضای شورای شهر تهران  در جلسه امروز یک فوریت طرح اقدام یکپارچه بلیت الکترونیک را به تصویب رساندند، گفت: براساس این مصوبه ارائه تخفیف به سربازان، بازنشستگان شهرداری، افراد تحت پوشش کمیته امداد، خانواده‌های شهدا و غیره ارائه می‌شود که در این جلسه کلیات این طرح به تصویب رسید.
او در ادامه به انعقاد تفاهم نامه روز گذشته شهرداری و ایران خودرو اشاره کرد و افزود: روز گذشته تفاهم نامه ساخت ۸۰۰ اتوبوس و مینی بوس بین شهرداری تهران و ایران خودرو به تصویب رسید که از این تعداد ۳۰۰ مینی بوس و ۵۰۰ اتوبوس به مدت یک سال ساخته می‌شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: البته مقرر شده تا پایان شهریور ماه ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و ۱۳۰ دستگاه مینی بوس به شهرداری تهران تحویل داده شود.
هاشمی در پاسخ به سوالی درباره ارزش ریالی این تفاهم نامه توضیح داد: حدود ۴۰۰ میلیارد تومان ارزش ریالی این تفاهم  نامه است که بخشی از آن را به عنوان پیش پرداخت ارائه شده و باقی آن را به صورت نقد و غیر نقد پرداخت می‌شود.
او در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت ارایه طرح ترافیک خبرنگاری گفت: سهمیه بندی‌ها تعیین شده و تعداد آن به رسانه‌ها ابلاغ شده اما برخی رسانه‌ها نسبت به تعداد سهیمه هایشان اعتراض داشتند که در حال بررسی اعتراضات هستیم.

۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 1482

برچسب‌ها